Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Beantwoord

Hoe voelt masturberen bij meisjes

• 26 juni 2019
  • 5 reacties
  • 1154 Bekeken

Badge +1
Hoi Allemaal
Ben jongen 14 en vraag me af hoe het voelt bij meisjes als ze masturberen

Voelen alle meisjes hetzelfde of verschilt dat voor iedereen

Graag hoor ik jullie antwoorden
Groetjes Astriaprivate
icon

Beste antwoord door Astriaprivate 26 juni 2019, 19:50

Nou als ik masturbeer krijg ik een soort lekkere kriebel hebben meisjes dit bij hun clitoris ook

Groetjes Astriaprivate
Bekijk origineel

5 reacties

Ik ben bang dat niemand die vraag kan beantwoorden, omdat we niet van elkaar weten hoe iets voelt. Probeer jij maar eens te beschrijven hoe het voelt als jij masturbeert.

Het verschil is dat meiden zich vingeren.

Wat ik weet is dat meiden vaak minder leidinggevend willen zijn, maar wat meer willen luisteren en dat jongens graag de baas zijn. Dit soort dingen zie je in BDSM, denk ik. Maar ik heb geen idee hoe ik dit kan linken aan jouw vraag, maar misschien kun je er wat mee.
Badge +1
Nou als ik masturbeer krijg ik een soort lekkere kriebel hebben meisjes dit bij hun clitoris ook

Groetjes Astriaprivate
Badge +1
Hey ikmoest hierop reageren

Als ik masturbeer den ga ik over m'n clitoris heen en steek vingers in m'n kut deze combinatie prikkelt de clitoris en geeft een lekker gevoel maar kan t nie zo goed uitleggen
Badge
Het is bij mij meer een soort gevoel van tintelingen door mijn hele onderlijf en samentrekkende spieren in mijn buik. Ik vind het vooral goed werken tegen stress. Wel krijg ik er altijd echt een hele droge mond van
Badge
Hey,
als ik mastrubeer voel ik me helemaal ontspannen en erg opgewonden. Je werkt naar je hoogtepunt toe net als bij jongens en als je dan klaarkomt gaat er een tinteling door je lichaam en gaat de hoge spanning eruit, je clitoris voelt dan ook erg gevoelig en ik zelf schok altijd nog een beetje na.
Maar het is natuurlijk verschillend bij elk meisje en jongen dus de een voelt dit de ander dat!

Succes nog
groetjes Emma

Reageer