Skip to main content

hoiii!!! ik heb dus wel eens geprobeerd te vingeren enzo maar ik voelde er eigenlijk niks bij. Maar ik ben heel benieuwd hoe klaarkomen voelt en wat er dan gebeurt enzo. Kan je dat plss effe uitleggen? En ga je dan echt heeelemaal gillen enzo??

Love u!! <3

Hoi hoi! Het is lastig te beschrijven hoe dat voelt. Het is een heel opbouwend iets wat zich uiteindelijk ontspant. Alsof je heel hard rent en vervolgens kippenvel krijgt en een relaxend gevoel. Als je weinig voelt kan dat misschien komen omdat je de clitoris niet stimuleert. Vrouwen kunnen op 2 manieren orgasmes  hebben namelijk. Van binnen, of van buiten. De clitoris zit aan de buitenkant en is een klein bolletje. Veel weinig vrouwen kunnen orgasmes ervaren doormiddel van de binnenkant, dat is dus vrij zeldzaam. 

En over het gillen… dat gebeurd meestal alleen op filmpjes, hahah vaak maken vrouwen wel geluid en kan je dat ook wel horen. Maar gillen doen ze meestal niet.. ook vanwege hun omgeving XD Het is wel heel natuurlijk om iets van geluid te maken.  


Reageer