Skip to main content

Hoi jongens! 

Ik heb een vraagje: Hoe voelt het om gepijpt te worden?

Ik ben zelf eigenlijk nog nooit gepijpt, komt gwn omdat ik geen vriendin heb.

Soms denk ik er weleens over na om me beste vriend me te laten pijpen, maar dat lijkt me een beetje gay.

Ik wil liever niet door me moeder/zus worden gepijpt

Dus: Hoe voelt het voor jullie (jongens) om gepijpt te worden?

Laat maar weten! Je mag ook een kort verhaaltje schrijven met een situatie waarin je werd gepijpt.

Liefs,

Anoniem19228

 

Een lekkernat en warm gevoel. Het voelde voor mij erg lekker maar maak goeie afspraken over het klaarkomen etc. Ik mocht in der mond klaarkomen wat mij een dominant gevoel gaf en heerlijk was. Daarna heb ik haar ook laten komen en stonden we weer gelijk. 


Zoals ik al in mijn topic had vermeld denk ik er soms over na om me beste vriend mij te laten pijpen.

Alleen vind ik dat nogal gay.

Wat vinden jullie?

Ben je gay als je je laat pijpen door je beste vriend of niet?


-onnodige quote verwijderd-

Experimenteren kan, maar denk goed na of het echt iets is wat je wilt. Ik houd niet van in hokjes denken; gay, niet gay. Zou zeggen, als jij er blij van word, probeer het.


@langelattie Bedankt voor je tip.

Ik wil echt heel graag een keer gepijpt worden.

Ik wil gewoon een keer voelen hoe het is om gepijpt te worden.

Alleen ik weet niet hoe ik dit aan me beste vriend kan vragen.

Want ik weet niet hoe hij erop reageert als ik aan hem vraag of hij me wil pijpen.

(Op zich heeft mijn vriend ook een grote pik!)

Liefs,

Anoniem19228


Hoi TO

Als jij het gevoel hebt om graag gepijpt te worden moet je dit ook zeker gaan doen. Ik zou zeggen vraag het gewoon lekker aan je beste vriend, jullie zijn allebei jongens in een fase waarbij dit heel gewoon is, niet erg dus. Als hij nee zegt, nou ja dan zegt hij nee, dit moet je dan accepteren en vooral niet doorgaan met vragen: dit kan ten koste gaan van jullie band. Als hij ja zegt kun je er lekker op los gaan.

wel goeie afspraken maken natuurlijk: met klaar komen, hoe ver te gaan, etc.

Ga hem ook vooral lekker pijpen als je wilt, je staat dan niet alleen kiet, maar je hebt zelf ook het lekkere gevoel van het pijpen van een andere jongen!

laat maar weten hoe of wat, heb je het gedaan? Hoe was het? Etc.

hope this helps!

Groetjes Boe


Reageer