Vraag

hoe voelt het om een erectie te hebben?

  • 10 March 2020
  • 9 reacties
  • 2541 Bekeken

Badge

hee, ik ben een transjongen (van meisje naar jongen)

en ik vroeg me af hoe het voelt om een stijve penis te krijgen, gewoon voor het idee.

Kan een van jullie jongens uit leggen hoe het exact voelt?

  • voel je zeg maar je broek langzaam bewegen als je er een krijgt?
  • voel je er bloed naar toe stromen?
  • ect

dank jullie wel :v:


9 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Is moeilijk uit te leggen denk ik

Badge

Heek moeilijk te omschrijven t voelt een soort van strak en je voelt idd dat je broek krapper word

Badge

En druk tegen je broek aan

Je voelt een soort los hangend vlees langzaam hard worden met elke hart slag en stijgt ondertusden

Heyyyy,

Transmeisje hier!

Het is moeilijk uit te leggen😅, maar het is goed dat je het vraagt.

Ik geef hieronder antwoord op jouw vragen.

Voel je zeg maar je broek langzaam bewegen als je er een krijgt? Je kan je broek tegen je aan voelen wrijven, maar het is niet dat je hele broek eromheen gaat zitten of iets.

Voel je het bloed er naartoe stromen?  Nee, dat kan je niet voelen. Je kan hem wel hard voelen worden.

 

                                 ♡ Emma at your service ♡

Heerlijk!

Je voelt iets in je broek harder worden, je voelt geen bloed stromen, en dan heb je opeens een soort hout hard blokje er zitten. Het duwt wel een beetje tegen je broek aan, er ontstaat een klein beetje spanning  op je broek. Het hoort wel bij je lichaam dus het hangt niet heel raar er bij dus voelt wel natuurlijk.

hopelijk een beetje oke uitgelegd 

Reputatie 4
Badge +5

Hey,

Het voelt echt heerlijk om een stijve te krijgen.

Eigenlijk voelt het alsof je pik harder wordt en rechtop gaat staan.

Je kunt geen bloed voelen stromen, dat is onmogelijk

Kortom: een erectie krijgen is heerlijk, maar t is ook best ongemakkelijk!
Liefs,

Daniël

Hoi ik heb nu een te nauwe voorhuid waardoor als ik een erectie heb door mijn broek er heel veel spanning op mijn penis staat en het voelt alsof hij bijna knakt maar voor de fest voelt het heek fijn

Reageer