Vraag

Hoe vinden meisjes het om nudes te krijgen?

  • 11 December 2020
  • 15 reacties
  • 1333 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi ik ben Bobby (15 jaar), 

Vinden meisjes het geil of spannend om nudes te ontvangen van jongens die ze niet kennen? 

 


15 reacties

Dat verschild denk per meisje. Ikzelf zou je blokkeren als je me nudes zou sturen. 
Denk wel goed na of je echt nudes wilt sturen want je weet nooit wat de ander er mee doet. Je kan er heel veel spijt van krijgen. Ik zou het niet doen als ik jou was, maar het is jou keuze.

J8j8

Reputatie 4
Badge +3

Het verschilt per meisje, ik ben nu geen meisje, maar ik weet bijna zeker dat ze je ontwijken als ze er niet om gevraagd hebben, als ze erom vragen, doe het dan zonder gezicht erop.

Neen. De meeste meisjes vinden het erg vervelend om zomaar naakfoto’s van vreemde jongens te krijgen. Sommigen gaan hier ook aangifte om doen.

Daarbij breng je jezelf in gevaar door zo’n foto op internet te plaatsen, niet doen dus.

Wat maakt dat je dit wil doen, zeker bij mensen die je niet kent?

Reputatie 7
Badge +19

Yo

veel meisjes vinden het niet chill. Ik ben geen meisje maar ik begrijp dat wel. Al helemaal als je het ongevraagd stuurt

Reputatie 4
Badge +3

Neen. De meeste meisjes vinden het erg vervelend om zomaar naakfoto’s van vreemde jongens te krijgen. Sommigen gaan hier ook aangifte om doen.

Daarbij breng je jezelf in gevaar door zo’n foto op internet te plaatsen, niet doen dus.

Wat maakt dat je dit wil doen, zeker bij mensen die je niet kent?

Mee eens, goede beredenering.

Ehm, nee. Ik weet wel bijna zeker dat bijna 100% het niet fijn zou vinden

Reputatie 5
Badge +3

nope ik vind het vreselijk hahaha

Ik zou het ook niet prettig vinden. Ongewenst een naaktfoto binnenkrijgen lijkt me echt vreselijk, dan zou ik je echt blokkeren.

Als je toch wil sturen, vraag het dan altijd even!Ik denk dat sommige meisjes het inderdaad wel spannend zouden vinden om zoiets te krijgen, maar niet alle meisjes. Maar als je het gevraagd hebt, en ze zegt ja, dan kan je het wel doen. Daarom, vraag het effe, dat laat ook zien dat je een aardige jongen bent. En dan zou ik ook nog even kijken of je haar kan vertrouwen. Als het een willekeurig meisje is die je niet persoonlijk kent zou het denk ik wel kunnen. Maar als je haar irl kent zou ik het niet doen, omdat ze misschien ja zegt om je voor schut te zetten het het doorsturen.

Reputatie 2
Badge +3

wat zijn nudes @Bobby112 ? 

-Onnodige quote verwijderd-
Nudes is een andere benaming voor naaktfoto's. Dit is de Engelse term voor het woord.

Reputatie 3
Badge +1

Als ze je niet kennen en jij hun ook niet kent, zou ik het niet doen. Sommige meiden kunnen hier trauma’s aan overhouden. Verder kan je er zelf ook problemen van krijgen.  
Ik kan er een lang verhaal van gaan maken, maar het is gewoon niet slim. Echt niet. 

 

Badge

Nee niet doen, ik ben een meisje en ik kan er echt niet tegen als boys dat doen. Ze verwachten dat we het leuk vinden om hun domme gerimpelde lul te zien, nou nee is echt verschrikkelijk. En ja ik ga eerlijk zijn, als ik geil ben is het wel nice, but not from a stranger. En als je het vraagt en ze zegt ja gaat ze je waarschijnlijk exposen ofzo, ik heb ook iemand exposed omdat hij vroeg ik zei nee en hij deed het toch, met gezicht ook nog (ugly mf) doe maar gewoon niet, en zeker niet met je face erop. Xx

@Geheimxx 

Wrm zou je iemand dan exposen whyyy

 

onnodige quote verwijderd

Wrm zou je iemand dan exposen whyyy


uuuhm dat is best logisch. omdat wat je doet  niet kan, tis gewoon niet netjes. en ook nog eens strafbaar dus ik snap best dat als een meisje er genoeg van heeft (want we moeten er rekening mee houden dat meisjes echt heel veel dickpicks en nudes krijgen) snap ik best dat ze er gewoon een keer mee naar de politie gaat. vind ik heel normaal…..

Badge

@Geheimxx

Wrm zou je iemand dan exposen whyyy

 

onnodige quote verwijderd

Okay stel je voor! Je zit op school en een random chick voegt je toe op snap. Jij accepteert haar en later als je thuis bent ze vraagt aan jou of je haar teenhaar wil zien, jij zegt nee en ze stuurt het toch. Wat zou je dan doen? Okay misschieennn dat je eerste x gewoon haar verwijderd, maar als je dat 2/3x per maand krijgt dan ga je haar echt wel exposen hoor. 

Reageer