Vraag

hoe vinden jullie het lekkerst om te masturberen? jongens en meisjes

  • 25 May 2023
  • 11 reacties
  • 908 Bekeken

Badge

Hey hoe vinden jullie het lekkerst om te masturberen? Ik vind het bijv lekker met de douchekop of in een openbaar toilet ofzo. Laat het me weten miss probeer ik het uit. 
xxx meisje 12 jaar


11 reacties

Reputatie 4
Badge +3

J15

ik vind edgen heel chill (orgasme uitstellen),

met m’n ballen spelen en n beetje spuug vind ik ook altijd wel chill

Badge

In een openbare wc is idd echt nice 

 

Reputatie 2
Badge +2

Met een douchekop of op de wc.

 Meid 16

Ik vind het heel erg chill als ik  op me bed lig en gewoon ga vingeren of me vibo er bij pak.

En soms ga ik ook nog me organen uitstellen als ik lekker lang de tijd heb er voor.

Maar vind het ook wel nice als om het onder de douche te doe met de douchekop.

Reputatie 7
Badge +17

Edgen

Reputatie 7
Badge +5

HOE het liefst openbaar en dan het liefst helemaal naakt 

Ik doe het met een elextrische tandenborstel heel lekker, je moet dan wel een apart kopje hebben, je kan het ook op een voetbal doen ofzo en ik vind het zelf ook heel lekker om het orgasme uit te stellen. Ook vind ik het opwindend om het te doen als mijn vader net de trap op loopt of ik zet een timer en binnen die tijd moet ik het orgasme krijgen

Gewoon lekker op bed of wc en dan edgen

Badge

Jongen 17 ik vind het gwn lekker met glij middel of spuug en soms even string van me zusje pakken maar wel schoon en mee spelen en dan klaar komen 

Kleine beetjes plassen tijdens het vingeren of expres een klein beetje in je onderbroek plassen en dan vingeren.

Badge

Ik doe het overal wel graag, op openbare plekken, terwijl ik plas, terwijl ik mijn kont vinger, klaarkomen op de grond of ergens anders, klaarkomen in mijn eigen mond. Ik doe het vooral graag via chat op een foto of video. Ik vind het gewoon zo geil als een meisje het ziet en dat lekker vind. (ik ben een jongen trouwens) 

Reageer