hoe vind je het snelst een homo vriend?

  • 13 March 2014
  • 16 reacties
  • 11520 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo, 

ik heb een jongen 13 jaar en homo.

volgend schooljaar ga ik naar de middelbare en dan moet je natuurlijk opzoek gaan naar nieuwe vrienden.
en nou ik het wel fijn vinden als ik homo vriend vind want tja, die maakt het zelfde met je door als jongen weetje.
en misschien kan ik dan ook een relatie beginnen met die persoon maar ik hou het gw eerst bij vrienden :p

daarom zou ik graag willen weten hoe je het best zo'n persoon kan vinden :) 
ik dacht van: laat ik eens hier kijken of andere homo's tips hebben(maar natuurlijk mogen ook hetro's en andere reageren)

graag tips en/of trucks!
                                                                                                                          TheUltimateGamer

16 reacties

[praat met leerlingbegelijding op school die weten miss iemand
Hoi,
Zoals met alle liefde moet je niet zoeken of afwachten, maar gewoon leven en kijken wat en wie je tegenkomt. Veel homo's zijn op hun 13e nog niet uit de kast en veel jongens van 13 zijn ook nog niet echt 'serieus' bezig met relaties en zo, wel goed dat jij er wel gewoon eerlijk over bent! Ik val op jongens en meisjes en mijn vrienden die hetero zijn, begrijpen dat, niet beter dan andere bi's. Als ik jou was zou ik gewoon vrienden maken op je nieuwe school en aan hen vertellen dat je homo bent, dan weten zij het en kan misschien een van hen als hij uit de kast wil komen naar jou toe komen voor steun. 
Je kan ook buiten school in contact komen met andere homo's, via het COC bijvoorbeeld.
Veel succes met een leuke vriend vinden! 
Allereerst bedankt voor je Reactie! Maar ik heb nog wel een paar dingen

1. Ik ben alleen op deze site uit de kast gekomen hoor.
2. Wat is COC!
3. ik wil wel in contact komen met andere homo's alleen maar weet niet waar!
4. Ik geef je gelijk: jongens van 13 zijn nog niet echt bezig met homo zijn enzo (behalve ik dan)
Maar ik ken moeilijk een relatie/vriendschap beginnen met een jongen van 17 dus ik moet wel iemand vinden die in het zelfde schuitje zit als ik

PLEASE MEER REACTIES
Hey,

Meestal doe je de eerste schooldag kennis maken met je klas.
Misschien zegt iemand dan dat hij homo is ( of miss bi).
Jij kan anders ook aangeven dat je homo bent( Idk of je al uit de kast bent gekomen).

Succes

-Private
Kijk gewoon naar hoe jij bent en kijk dan om je heen naar andere jongens en miss doen die wel het zelfde als jij doet. Miss?
Je kan kijken op jongenout.nl en daar een account op aanmaken, misschien is er wel iemand in je omgeving. Je kan ook altijd op applicaties als tinder of iets dergelijks rondzoeken, daar zie je altijd mensen die 'dicht'bij je wonen. 
Heel soms zie je aan jongens of ze homo zijn. Maar soms ook niet! dat maakt helemaal niet uit want je komt er toch wel achter wie homo is als je met ze omgaat.
Misschien gaat zelfs iemand jou leuk vinden en komnt hij gewoon naar jou toe. Het beste is om je er niet voor te schamen maar ook niet zomaar random aan jongens gaan vragen heeee !! ben jij misschien homo? ga gwn rustig opserveren en kijken wie je leuk vind het komt sws allemaal goed geloof me !!

groetjes en succes !:rolleyes:
Hoe kom je er nou achter dat je homo- of biseksueel bent? Dat is natuurlijk voor iedereen anders. Ik ga proberen ‘de manieren’ te omvatten, maar het kan natuurlijk zo zijn dat jij er anders achter komt. Als dat zo is kan je dat misschien met anderen delen door het in het forum te zetten. Het kan zo zijn dat je je hele leven jongens al niet zo leuk vind en er gewoon niets mee hebt, je vind meisjes leuk en daarmee houdt het wel op. Als je dat als meisje hebt is de kans groot dat je lesbisch bent.

Stel je bent een jongen, je gaat de puberteit in rond je twaalfde en gaat naar het voortgezet onderwijs. Je ontmoet je klas en wordt smoorverliefd op die ene leuke jongen uit je nieuwe klas. Het kan dan natuurlijk zo zijn dat je homo bent, maar bi is ook nog een mogelijkheid. Dat kan je het best zelf uitvogelen door jezelf vragen te stellen als: Vind ik meisjes wel leuk? Zou ik een relatie willen hebben met een meisje? Heb ik liever seks met een jongen of een meisje? Aan de hand van de antwoorden kan je voor jezelf wel nagaan of je meisjes wel of niet leuk vindt, is dit wel zo is het waarschijnlijk zo dat je biseksueel bent, is dit niet zo dan ben je misschien wel homo.

Als je een meisje bent en verliefd wordt op een meisje kan je natuurlijk dezelfde vragen stellen maar dan in de eerste twee vragen het woord meisje door jongen vervangen. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je als meisje je hele leven al niets met jongens hebt gehad en dan opeens verliefd wordt op een meisje, dan is de kans groot dat je lesbisch bent.
Het kan een hele tijd duren voordat je echt zeker hebt voor jezelf dat je homo- of biseksueel bent, dit kan verschillende oorzaken hebben. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je het niet wil zijn en dat je het daarom ontkent. Als dat zo is, laat me je dit dan vertellen, niemand, zelfs jijzelf niet, kan veranderen wie of wat jij bent en door het te ontkennen maak je het voor jezelf alleen maar moeilijker. Doe dat dus alsjeblieft niet, want je schiet er helemaal niets mee op! Het kan ook zo zijn dat je maar blijft twijfelen tussen bi en homo/lesbo, dit is erg vervelend, probeer dan echt de vragen die eerder in dit stukje staan heel eerlijk te beantwoorden, want dat kan helpen. Wij hopen mensen die aan het twijfelen zijn hiermee te helpen. Just be who you are!
:pHee ben ik nog een keertje...

Wat de mensen hierboven zeggen vind ik BULL-SHIT want ik ken mensen van 12 die al een serieuze relatie hebben, maar de homo's die bij jouw leeftijd van 13 horen zitten meestal in catogorie 1 (lees verder)

ook nog even extra:

als als je een homo wilt "herkennen" gaat dat lastiger dan je denkt, ik bekijk het zo:

je hebt 4 type homo...

1. De "verborgen" homo
2. De "normale" homo
3. De "opvallende" homo
4. De " ik verpest de reputatie van homo's" homo

^^^
uitleg:


1 als je nog in de kast zit wil je niet opvallen en niet echt gezien worden wil je het geheim houden en vertel je het aan je beste vrienden en ook die moeten het grote geheim geheim houden, je valt niet op en niemand heeft een vermoeden...

2 als je uit de kast bent misschien al een relatie hebt en een normaal leven lijdt ben je gewoon een "normaal" mens (maarja wat is normaal) Iedereen mag het weten en Mischien ben je er nog een beetje gesloten over maar dat maakt niet uit.

3 als je al uit de kast bent kan je bij 2 of 3 of 4 komen, 4 is fout, 3 is ook gewoon goed. Je wilt eigenlijk best wel gezien worden, houdt van aandacht en weet wel wat fashion is elke keer shoppen en alles met een accent verder is het ook 2

4 Als je dit bent vind ik je "RAAR" als ik dit soort mensen zie denk ik telkens... WANEER GA JIJ EENS NORMAAL DOEN! Dan moet je denken aan zo'n type als Gerard Joling en gorden enz... Volgens mij is dat wel weer genoeg gezegd...



ik hoop,dat je hier wat aan had

xgroetjesxx
Ik heb mijn vriendje ontmoet op www.jongenout.nl. Geweldige website!!!

(En dit is echt een goede tip, al zeg ik het zelf)
hey ik ben 13 jaar en ook homo op zoek naar een lief  
hey ik ben 13 jaar en ook homo op zoek naar een lief  


Ik 😳
hey ik ben 13 jaar en ook homo op zoek naar een lief  


Ik :$

ja wrm niet waar woo je
hey ik ben 13 jaar en ook homo op zoek naar een lief  


Ik :$

ja wrm niet waar woo je

woon*
Sterkte Vriend ik sta achter je
Badge

Hey,

Ik ben homo ??  (bericht aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 7)

 

Groetjes xx

Reageer