Vraag

hoe vind ik meiden om fotos mee te ruilen?

  • 22 February 2022
  • 14 reacties
  • 1347 Bekeken

Badge

Ik ben dus een tijdje aan het experimenteren en wil nu eigenlijk wel verder gaan en meiden vinden om foto’s mee uit te ruilen. Waar vind ik deze meiden het makkelijkst (online)? 


14 reacties

Snap?

Badge

(Onnodige quotes verwijderd)

Ja dat kan maar hoe kom ik aan hun snap?

Reputatie 6
Badge +4

Hoi,

 

Denken jullie aan regel 6 en 7

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

 

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

Normaal verwijderen we je account na drie waarschuwingen in één jaar maar bij regel 7 zijn we strenger; dan verwijderen we je account al na twee waarschuwingen. Dat doen we omdat we anonimiteit heel belangrijk vinden. Iemand op het forum hoeft niet degene te zijn die hij/zij zegt te zijn. Het kan ook een volwassene zijn die zegt dat ie 13 is.

Veel (veilig) plezier op het forum

 

Ab W

Uh ik was niet van plan om gegevens uit te wisselen ;)

Ik krijg alleen via snap wel eens random jongens die op snel toevoegen gedrukt hefbed en zo nieuwe mensen leren kennen.  Ik ga er nooit op in.  

Badge

bro ik voel je als je het nog steeds wil ken ik wel een paar

 

bro ik voel je als je het nog steeds wil ken ik wel een paar

 

Wie dan 

Badge

bro ik voel je als je het nog steeds wil ken ik wel een paar

 

Zeg lol

Badge

bro ik voel je als je het nog steeds wil ken ik wel een paar

 

Ja geef maar anders

Reputatie 4
Badge +2

naakt foto's uitwisselen is strafbaar. denk dat je het nieuws de laatste tijd gemist hebt

naakt foto's uitwisselen is strafbaar. denk dat je het nieuws de laatste tijd gemist hebt

Dit is niet helemaal waar. Op het moment wordt er wel veel gepraat over de strafbaarheid van het onverwacht en zonder toestemming sturen van een naaktfoto. Dit ligt echter nog niet zo eenvoudig. Sommigen vergelijken het met potloodventen, dit valt onder artikel 239 Wetboek van Strafrecht. Hierin gaat het echter om een publieke plaats. Waarschijnlijk valt een online naaktfoto hier dus niet onder.

 

Natuurlijk kan het sturen van naaktfoto's ook met wederzijdse instemming plaatsvinden, dan is er niets aan de hand. Maar daar doet je dan ook zeker weten. Je kunt er echt niet zomaar vanuit gaan dat iemand er op zit te wachten.

Dan is er nog de vraag of het verstandig is. Maakt niet uit of je snap gebruik, er is altijd een kans dat de afbeelding wordt opgeslagen. Als je dan nog eens uit elkaar gaat ofzo, gebeurt het nog wel eens dat de foto wordt verspreid en daar wordt je niet blij van. Daarom zou ik het nooit doen en dat is dan ook mijn advies aan jou.

Reputatie 4
Badge +2

naakt foto's uitwisselen is strafbaar. denk dat je het nieuws de laatste tijd gemist hebt

Dit is niet helemaal waar. Op het moment wordt er wel veel gepraat over de strafbaarheid van het onverwacht en zonder toestemming sturen van een naaktfoto. Dit ligt echter nog niet zo eenvoudig. Sommigen vergelijken het met potloodventen, dit valt onder artikel 239 Wetboek van Strafrecht. Hierin gaat het echter om een publieke plaats. Waarschijnlijk valt een online naaktfoto hier dus niet onder.

 

Natuurlijk kan het sturen van naaktfoto's ook met wederzijdse instemming plaatsvinden, dan is er niets aan de hand. Maar daar doet je dan ook zeker weten. Je kunt er echt niet zomaar vanuit gaan dat iemand er op zit te wachten.

Dan is er nog de vraag of het verstandig is. Maakt niet uit of je snap gebruik, er is altijd een kans dat de afbeelding wordt opgeslagen. Als je dan nog eens uit elkaar gaat ofzo, gebeurt het nog wel eens dat de foto wordt verspreid en daar wordt je niet blij van. Daarom zou ik het nooit doen en dat is dan ook mijn advies aan jou.

Heel eerlijk denk ik dat al dat gedoe in de media ook allemaal met wederzijdse toestemming is gebeurd. er moet een aanleiding zijn geweest.. vrouwen kregen berouw en willen er een slaatje uit slaan met een schadevergoeding te eisen in de rechtbank.. mij niet meer gezien hedendaags

Reputatie 2
Badge +3

naakt foto's uitwisselen is strafbaar. denk dat je het nieuws de laatste tijd gemist hebt

tis strafbaar als je een krijgt EN doorstuurt

Reputatie 2
Badge +3

bro ik voel je als je het nog steeds wil ken ik wel een paar

 

geef ook pls

Reputatie 5
Badge +4

Hoi allemaal, 

Zoals mijn collega Ab W al een tijdje geleden aangaf, is het delen van persoons- of contactgegevens niet toegestaan op het forum. Blijven jullie letten op forumregel 6 en 7?

Veel plezier op het forum!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reageer