Skip to main content

Hallojes ik ben een jongen van 12 jr

Ik ben nieuw op eens met een vriendje te fappen

Ik zou graag een fapper vriendje willen hebben

 

En ik vraag me af hebben jullie een fapper vriendje

Hoe waren jullie doe je voor het eerst samen ging fappen

Zo ja hoe kregen  jullie een het fapper vriendje

En doen jullie nog ander leuke dingen met je fapper vriendje

Heyy!

ik weet eigenlijk niet wat dat is hahahaha


Ik zoek er helaas ook eentje het lijkt mij best fijn om zo'n vriendje te hebben maar niet perse gay (ik ben 15 btw)


Ik zoek er helaas ook eentje het lijkt mij best fijn om zo'n vriendje te hebben maar niet perse gay (ik ben 15 btw)

Ik weet ook niet of ik zelf gay En het lijk me wel om ruk vriendje te hebben Ik vraag me af hoe bij ander jongens gewaan die wel een ruk vriendje hebben


Heyy!

ik weet eigenlijk niet wat dat is hahahaha

Fappen is een ander woord voor rukken aftrekken / masturberen


@Anoniemmmmm_2024 En ik vraag me af hebben jullie een fapper vriendje? Ja die heb ik

Hoe waren jullie doe je voor het eerst samen ging fappen? Ik leerde hem kennen op een fkk camping 

Zo ja hoe kregen  jullie een het fapper vriendje? Gebeurde eigenlijk vanzelf toen hij een paar nachten bij mij in de tent bleef slapen 

En doen jullie nog ander leuke dingen met je fapper vriendjeJa we spreken best vaak af en doen dan leuke dingen 


@Rick123 


Dankjewel Rick Welke leuke dingen doen jullie samen


Ik heb sinds kort ben zelf echt hetero ...een fap maat op de jongens internaat in België. Ik laat me bedienen doe niks terug.🙃

Kwam een nieuwe jongen bij ons op de kamer. Hij zei meteen dat hij homo was. Zag je ook gewoon had  gewoon vrouwelijk trekjes. Maar respect voor hem dat hij dat durfde. Hij werd ook niet gepest we hebben het vlaggensysteem op school zero tolerantie en LGBTH bescherming 💪

Hij was direct al verliefd op mij  en op mijn grote piemel zegt die eerlijk. Op een nacht ik slaap altijd bloot -ik sliep -werd wakker..voelde een hand me aftrekken. Ik deed net alsof ik niet wakker ben maar met geknepen ogen was het degelijk mijn homo vriendje. Hij pijpte me en hij slikte mijn zaad... niet normaal dat hij dat lust Jakkie. Hij vroeg een paar uur later in de vroege morgen met een onschuldige gezichtje of ik niet moe was of zo? Ik zei heel direct flikker op man tuurlijk na onvrijwillige seks ben je slaperig . Hij schrok effe  wist precies wat ik bedoelde.🫢

 

 


Zit jij nu nog op  jongens internaat ? En met hoe veel moet jij je slaapkamer delen ? Ik heb thuis een slaapkamer voor me alleen Ik zou die niet graag met mijn broertje moeten delen En jij moet je slaapkamer met vreemde delen ?


Hey @Anoniemmmmm_2024 ben je al verder in je zoek tocht?

 


Hey @Anoniemmmmm_2024 ben je al verder in je zoek tocht?

 

Ik moet zeggen Jammer genoeg nog niet

 


Zit jij nu nog op  jongens internaat ? En met hoe veel moet jij je slaapkamer delen ? Ik heb thuis een slaapkamer voor me alleen Ik zou die niet graag met mijn broertje moeten delen En jij moet je slaapkamer met vreemde delen ?

Nou zo erg is het niet hoor ..de kamer is 5 meter bij 6 en  2 stapelbedden links en rechts aan de muur.

Er is een TV op de kamer 4 klerenkasten een wasbak. 

En het is gewoon  meestal gezellig . Het is in het begin wel wennen want je hebt veel minder privacy maar je pad je asn elkaar aan.  Je weet wanneer de andere effe met rust gelaten wilt worden.

Zijn geen vreemden hoor maar goede maten geworden.😉


Ik heb ook wel een vriend waarmee ik wel eens trek


Reageer