Hoe vertel ik mijn vriendje dat ik hem wil aftrekken?

  • 2 November 2022
  • 4 reacties
  • 1416 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hey hey

ik heb zo soortvan een probleempje: mijn vriendje en ik zijn nu bijna twee maanden samen, en soms worden er al een paar grapjes gemaakt over het onderwerp van hand/hoofd geven, maar vandaag zei hij zo van: ‘we maken er nu wel grapjes over maar ben je eigenlijk wel serieus bezig?’ ik was zo ff van wat moet ik nu zeggen en ik zei van niet terwijl het eigenlijk wel zo is maar nu komt mijn vraag: is het eigenlijk raar dat ik wel dingen wil doen met hem? ik ben 13 btw en ik wil het wel maar ik denk altijd van: wat als mensen er achter komen?

wat moet k nu eig doen?


4 reacties

Badge

hey als een jongen zelf zou ik op een romantisch moment jouw hand op zijn been leggen en steeds een beetje verder gaan en als hij uiteindelijk vraagt waar je mee bezig bent dan zeg je dat je maar een grapje maakte maar als hij niks zegt ga je door

 

Reputatie 1
Badge

Oke ik denk dat hij het wilt, dus ga lekker je gang jongen. Alleen niet te gek doen je bent nog klein. Wil je een W manier hebben om het te doen. Zorg dat je op bed ligt of ergens privé. En doe zijn shirt wat omhoog en doe je pink in zijn waistband(dat stukje elastiek van de onderbroek) en ga daarna tussen ze benen zitten. Als hij je niet stopt dan ga je gang. Als je dat doet is hij wss ook al hard genoeg om het te doen WAGAGAGGA

Reputatie 7
Badge +17

Je kan er altijd nog een keer over beginnen. Grote kans dat hij ook wel wil maar het niet durft te zeggen nu.

Badge

bijna alle jongens wille dat

Reageer