Hoe uit de kast komen??

  • 14 February 2018
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

Hoe kom ik uit de kast met bi zijn

4 reacties

Ik ben geen transgender maar jongen
Hey,
Uit de kast komen is sowieso spannend (ik ben hetero, maar ik ken wel een paar jongens die uit de kast zijn gekomen).
Je ouders hebben waarschijnlijk het vermoeden al wel en ik denk niet dat het echt nog een verrassing voor ze zal zijn. Misschien moeten je ouders er even aan wennen, maar ze zullen je wel accepteren zoals je bent. (of zijn jullie streng gelovig?).
Een jongen met wie ik vorig jaar in de klas zat, was ook bi . Hij heeft het gewoon een keer uit het niks verteld. Eerst geloofden veel het niet, maar het was heel serieus en niemand heeft er ooit moeilijk over gedaan. Iedereen vond het alleen maar heel goed van hem dat hij er zo open over durfde te zijn en als mensen er toch stom over deden, kwam eigenlijk de hele klas voor hem op.
Ik zou voor jezelf een datum bedenken en het dan gewoon doen. Het is even doorzetten, maar waarschijnlijk ben je uiteindelijk heel gelukkig dat je het hebt gedaan.
Succes
Jonah
Dat heb ik in mij klas ook maar mijn ouders zijn niet gelovig maar ik denk dat ze anders over denken over mij
Hoi !

Je kan natuurlijk wachten tot je effectief een lief hebt , maar hoe langer je iets uitstelt hoe moeilijker .
Ik denk dat je er zelf niet een te groot 'ding' van moet maken en het heel natuurlijk en spontaan doen , als jij dit doet zullen anderen ook sneller zo reageren , dit is tenslotte ook iets compleet normaal hé !
Je kan het gesprek misschien eens richting verliefdheid sturen voor je ouders (zeker nu rond Valentijn 🙂 ) en het dan vertellen .

Geen stress , het komt goed :)
Groetjes , Lot

Reageer