Vraag

Hoe trek ik mijn vriend af?

  • 28 February 2023
  • 8 reacties
  • 5128 Bekeken

Hoii 

Ik merk aan mijn vriend dat hij wel iets verder wilt gaan dan alleen kussen/bekken en ik wil dat ook maar ik weet niet hoe ik iemand moet aftrekken of niet pijpen. Kan iemand ff een soortvan stappenplan maken hahaha


8 reacties

Badge

Hier voor jou een handige link:

https://www.bnnvara.nl/spuitenenslikken/artikelen/iemand-anders-aftrekken-doe-je-zo. Bron: bnnvara

 

 

 

 

Je hoeft hem daarom niet meteen af te trekken de meeste jongens komen al klaar als een meisje voor het eerst hun penis aanraakt en er mee speelt.

Je hoeft hem daarom niet meteen af te trekken de meeste jongens komen al klaar als een meisje voor het eerst hun penis aanraakt en er mee speelt.

Nee maar ik bedoel dat we elkaar willen vingeren/beffen en aftrekken/pijpen maar hoe pijp/trek ik af want wil hem geen pijn doen snapje

Badge

Bij pijpen neem je gewoon zijn penis in je mond, houdt deze met je lippen vast. Zeker niet met tanden. Je kan nu op en neer gaan met je hoofd en beetje spelen met je tong. Maak wel afspraken of hij bijvoorbeeld mag klaarkomen in je mond.

Reputatie 4
Badge +3

Als je je vriend wilt aftrekken kan je denk ik gewoon het beste zijn penis vastpakken en zachtjes op en neer gaan, ik vind dat wel chill iig :) niet te strak vastpakken maar ook niet te losjes :)

Reputatie 4
Badge +4

Je kan hem een beetje plagen. Als je toch bezig bent bent aftrekken of pijpen. Als je hem gaat adgen . Dit houd in dat je hem gaat rukken tot dat hij bijna klaarkomt, dan even stoppen. Wachten. En weer door gaan. Dit vinden jongens wel lekker. (Doe het op mezelf) dit doe je tot hij je soort van gaat smeken om klaar te komen. 

Reputatie 2
Badge +4

Heb je nog steeds een vriendje 

Reputatie 7
Badge +5

Stappenplan is er niet gewoon beginnen en hij geeft wel aan wat hij fijn vind en wat niet

Reageer