Vraag

hoe trek ik mijn vriend af

  • 6 June 2020
  • 5 reacties
  • 2071 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 12 en heb een vriend van 13 we hebben al 4 maanden en sturen af en toe at naaktfotos en laatst ging hij met zijn hand in mijn broek, en het voelde eigenlijk wel heel fijn en lekker wegaan het ook zeker vaker doen bij elkaar (ik zat ook met mijn hand bij zijn piemel) maar hoe moet ik met zijn pieme spelen? En wat vinden jongens lekker en hoe moet dat? Iemand tips?

 


5 reacties

Hoi

 

Als je niet goed weet wat met hem aan te vangen, zou je hem kunnen vragen wat hij fijn vindt. Da’s namelijk bij elke jongen wel wat anders. Hetzelfde geldt voor jou; geef gerust aan wat je prettig vindt. Op die manier kunnen jullie, elkaars grenzen respecterend, elkander een groot plezier doen. 

 

Wees alsjeblieft voorzichtig met de naaktfoto’s. Zorg tenminste dat je hoofd er niet bij op staat. Je weet maar nooit waar die foto’s terecht komen. Een telefoon kan bijvoorbeeld gestolen worden, en foto’s worden weleens gedeeld met vrienden. 

 

Gr. Kenshin

Ben het met Kenshin eens.  Doe wat jullie fijn vinden, en let inderdaad op wat je stuurt.

Als je telefoon ooit gehacked word kunnen ze ook bij die foto's. 

Groetjes gebruiker c 

Maar is het niet ongemakkelijk om te vragen aan hem?

In mijn ogen hoeft dat niet ongemakkelijk te zijn. Je toont namelijk net respect door je vriendje te vragen wat hij fijn vindt. Naarmate jullie intiemer met elkaar worden, is het daarbij belangrijk om over deze dingen te kunnen praten. 

 

Gr. Kenshin

Dat is waar dankjewel x

Reageer