Vraag

hoe snel weer na het komen

  • 21 August 2020
  • 16 reacties
  • 2815 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hé jongens hoe snel kunnen jullie weer een stijve krijgen na je bent klaarkomen (met of zonder sperma)

 

ik heb nog geen sperma maar als ik droog ben klaar gekomen wil die van mij die dag echt niet meer luisteren


16 reacties

Heyy

Kom klaar met sperma en zal na een half uurtje wel weer lukken denk ik.

Groetjs

15 minuten ongeveer

Reputatie 5
Badge +4

Hey ik heb laast gezien dan een man verschillende orgasmes kan hebben en ik ben uit er varing gekomen dat ik 2 keer achter elkaar kan klaar komen met sperma alleen dat is niet supper makkelijk want als je voelt dat er sperma komt en het komt er bijna uit moet je niks doen helemaal niks want dan loopt het er rustig uit en dan kan je weer Vedder gaan maar omdat jij nog sperma hebt kan dat niet maar misschien lukt het ook zonder je kan het altijd proberen groeten lorenzo

Hi Aubien,

 

tegenwoordig lukt het me wel  om na het klaarkomen met sperma mijn piemel stijf te houden. Maar das alleen als ik het zelf doe of als ik met iemand ben die ik leuk vind en die dan ook niet te wild aan mijn piemel blijft trekken of likken. hij moet wel weten wat ik lekker vindt, anders lukt het niet. Na een tijdje kan ik dan ook wel weer klaarkomen met sperma. 

Toen ik 13 was (jij bent toch 13?) konden we (twin en ik)  onze piemels niet stijf houden na het klaarkomen met sperma en soms lukte het ook niet om onze piemels daarna weer stijf te krijgen. Ook niet na een kwartier of half uur, maar dat kwam omdat we toen misbruikt werden door iets oudere, maar nog wel minderjarige jongens. Dan heb je sws niet echt zin, maar ja, zij wilden wel seks en gingen er dan te wild en hard aan trekken en dan wordt het helemaal niks. Op een gegeven moment lieten ze ons (twin en ik) elkaar stijf maken en dan lukte het wel en dan namen zij het over als we een stijve hadden en deden wat ze wilden doen. Als onze piemels dan één keer weer stijf waren bleven die ook wel stijf als zij er weer mee bezig waren.

Als ik jou was zou ik me er niet al te druk om maken. Als je later seks hebt met iemand die je geil en lief vindt dan gaat het vast anders als nu. Dan zal je wel sneller stijf worden voor een tweede ronde, denk ik.

 

Groetjes,

M&M's

ik zou hem weer stijf kunnen krijgen na ongeveer 10-15 minuten ofzo en miss een uurtje al ik weer met (wat) sperma klaar wil kunnen komen

 

Badge

Duurt meestal ff 10 minuutjes ja

2 keer achter elkaar klaarkomen is amper te doen maar ik kan eigenlijk wel gewoon meteen weer een stijve krijgen na het klaarkomen. Of hem gewoon houden als ik ben gekomen.

Bij mij een uurtje denk k

Reputatie 1
Badge

half uurtje denk ik

Badge

2 keer achter elkaar klaarkomen is amper te doen maar ik kan eigenlijk wel gewoon meteen weer een stijve krijgen na het klaarkomen. Of hem gewoon houden als ik ben gekomen.

heb ik ook is wel chill

Reputatie 2
Badge +3

 -onnodige quotes verwijderd-

10 min ofzo

 

Badge

Die van mij binnen 10 min dan kan ik weer verder maar de andere keer duurt het weer een kwartier dus is wel afwisselend 

 

Hé jongens hoe snel kunnen jullie weer een stijve krijgen na je bent klaarkomen (met of zonder sperma)

 

ik heb nog geen sperma maar als ik droog ben klaar gekomen wil die van mij die dag echt niet meer luisteren

Jij mag zoooo blij zijn dat je eerst bent gaan fappen en daarna pas na redelijke tijd sperma krijgt. Want dat spul opruimen is echt vervelend. Ben je nog geil van het fappen en moet je weer opruimen(en nee, ik vind oplikken niet geil dus is voor mij geen optie).

 

verder, na ongeveer 30 minuten zou ik als ik wil weer opnieuw kunnen fappen.

hoop dat je er wat aan hebt.

 

Ps. Hoe oud ben je eigenlijk?

ik ben 14

Reputatie 5
Badge +3

Kan gwn gelijk door voor een 2e ronde

Reputatie 4
Badge +3

Kwartier na 1ste keer. Na tweede keer tog wel een uur of meer. En ik bedoel “nog eens kunnen klaarkomen” en dus niet “weer een stijve krijgen” want dat gaat al sneller. (De hele dag eigelijk, haha) 

Reputatie 2
Badge +1

Ik kan 4 keer achter elkaar klaarkomen (met sperma ofc). Daarna heeft meneer er geen zin meer in. Hij wil uiteraard nog wel om de haverklap stijf worden, maar klaarkomen lukt dan niet meer. 

 

^ Jongen 16 jaar

Reageer