Skip to main content

Hallo allemaal

Als ik ga aftrekken dan kom ik altijd heel snel klaar. En ook als ik probeer om het binnen te houden. Maar na een tijdje loopt het er gewoon uit. En dan moet ik stoppen met aftrekken en dat wil ik natuurlijk niet. Dus hebben jullie nog tips om later te kunnen klaarkomen

 

 

proberen nog eerder te stoppen, en dan even een minuutje of twee echt rust nemen


Als ik wil kan ik ook al binnen 3 minuten klaar komen, maar ik vind het veel lekkerder om het wat langer te doen. Meestal doe ik het tussen de 20 en 30 minuten. Ik heb wel dat het er redelijk snel uit loopt als ik door ga, dus ik als ik voel dat het komt dan stop ik vaak voor een minuut of 2.


Als ik wil kan ik ook al binnen 3 minuten klaar komen, maar ik vind het veel lekkerder om het wat langer te doen. Meestal doe ik het tussen de 20 en 30 minuten. Ik heb wel dat het er redelijk snel uit loopt als ik door ga, dus ik als ik voel dat het komt dan stop ik vaak voor een minuut of 2.

probeer inderdaad af en toe inderdaad even rustig aan te doen. even tempo afnemen als je voelt dat je hoogtepunt eraan komt, en dan uiteindelijk zal je orgasme langer en veel beter zijn.


Reageer