Skip to main content

Heyy, 

Ik ben een jongen van 15 en ik heb ana jullie de vraag hoe je begint met sexting. Ik zie vaak dat jongens met vrienden nudes sturen of zelfs samen aftrekken. Maar hoe vraag je dat en hoe begin je daarmee?

Kunnen jullie me helpen?

Hallo, ik heb dit gedaan met iemand waarmee ik veel gamede. We hadden het over seks en ik vroeg of hij hem wou zien en dat dat mocht als hij mij killde in Fortnite, dit deed hij en ik stuurde men foto, hierna hebben we het heel veel gedaan naar elkaar…


Hey, sorry dat ik zo laat reageer maar ik dacht dat niemand reageerde, dankjewel voor de tip maar ik vraag me iets af, ben jij Nederlander of belg want ik ben namelijk belg en ik ben bang dat als ik dat zou vragen dat ze me beginnen uit lachen of dat ze me dan overal gay gaan noemen, weet je misschien ook bij welke soort mensen je dat kan vragen ?

Alvast heel erg bedankt.


ik ben half belg half nederlander komt ervan als je op de grens woont 😄 maar wrom zou het in Belgie zo anders zijn dat ze je zouden uitlachen fzo 

Ik heb al wel gechat (chat texten , fots, vids) maar geen echt cammen dat durf ik niet meer doen is ook dikwels moeilijk met altijd familie in de buurt 

maar HOE je leeftijd genoten vind ja daar is geen handleiding voor he

 


Dat is waar haha, dankjewel voor je reactie, ik vraag me af of je je snap mag doorgeven vie de Kindertelefoon. Anders zouden we eens kunnen sturen. Maar alvast bedankt.


Hoi @Anonieme tiener ,

 

nee, het is niet toegestaan om je snap door te geven via De Kindertelefoon. Voor jullie eigen veiligheid is het de bedoeling dat iedereen hier anoniem blijft. Zie ook de forumregels voor meer uitleg daarover.

Jullie kunnen natuurlijk wel op dit openbare forum met elkaar in gesprek om elkaar tips te geven, en dan hebben anderen die meelezen ook nog iets aan de tips.

 

Groetjes, Marieke


Dankjewel voor de info :)


Hey ik ben een belg ik doe het ook vaak met mijn buurjongen ook hier is er niets raar aan

Maar ik denk wel dat je het in belgie niet zo echt recht in het gezicht moet gaan zeggen.

 


Reageer