Vraag

Hoe scheren jullie je schaamhaar?

  • 31 March 2023
  • 8 reacties
  • 457 Bekeken

Hoi, hoe scheren jullie eigenlijk jullie schaamhaar? Of meg wat doen jullie het weg? En hoe oud zijn jullie?


8 reacties

Badge

Ik ben 14 en je moet gewoon scheerschuim op doen en er met een scheermes overgaan en afspoelen of met een natte washand wegdoen

Reputatie 5
Badge +3

ik ben 17 en scheer mijn ballen altijd glad met scheerschuim en mesje of gewoon onder de douche zonder scheerschuim. En bovenop trim ik het kort met mijn OneBlade van Philips

Reputatie 3
Badge +3

ik ben 14 en ik scheer mijn schaamhaar niet want ik heb nog niet zo veel, alleen maar wat boven m’n lul. als ik het zou doen zou ik het met een tondeuse doen denk ik.

ik ben 14 en ik scheer mijn schaamhaar niet want ik heb nog niet zo veel, alleen maar wat boven m’n lul. als ik het zou doen zou ik het met een tondeuse doen denk ik.

Ja zo doe ik het ook

Reputatie 3
Badge +3

Scheer jij het vaak dan? En heb je al veel schaamhaar? @K_anoniemm 

Scheer jij het vaak dan? En heb je al veel schaamhaar? @K_anoniemm 

Ik heb veel schaamhaar, maar scheer het niet. Vind scheren eigenlijk niet zo leuk. Ik gebruik of een schaar en maak de schaamharen korter of ik gebruik zoals jij zei een tondeuse. 

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb nog geen schaamhaar maar m’n oudere broer wel hij is 17 en doet het onder de douche met een wegwerp scheermesje hij zegt dat de losse haartjes dan gelijk weg spoelen

Reputatie 2
Badge +2

Ik scheer het niet, maar trim het kort met een tondeuse. Mijn BFF vind dat fijner.

 

Reageer