hoe plassen jullie express in je onderbroek

  • 22 August 2023
  • 9 reacties
  • 944 Bekeken

Badge

Ik ben een jonge van 15 jaar en vind het geil om te plassen buiten op rare plekken maar wil ook express in me onderbroek plassen alleen dat lukt niet hoe doen jullie dat  

Dankjewel alvast 


9 reacties

Badge

Hoi!

 

Dit zou best kunnen want jongens kunnen niet plassen als hun lul stijf is, dus misschien een keertje proberen als je lul niet stijf is.

 

Hoop dat het help!

Badge

Hoi!

 

Dit zou best kunnen want jongens kunnen niet plassen als hun lul stijf is, dus misschien een keertje proberen als je lul niet stijf is.

 

Hoop dat het help!

Dat is dus het probleem ik kan niet in me onderbroek plassen ookal is me lul niet stijf 

Reputatie 3
Badge +1

Veel drinken 

Reputatie 7
Badge +4

Gewoon niet naar de wc gaan wachten tot je echt heel nodig meot plassen en dan lukt het wel

Reputatie 4
Badge +1

Onthoud allereerst dat je het hygienisch moet houden en je onderbroeken goed moet wassen

 

Dan nu, hoe?

 

Je moet tegen jezelf vertellen dat het oke is om te plassen en dat je goedkeuring aan jezelf geeft, gewoon relaxen en denk er niet teveel aan. Geef jezelf die goedkeuring.

 

Dat is hoe.

Reputatie 1
Badge

Ik wil dit dus ook, maar hoe zorg je dat je ouders dit niet gaan ruiken of merken? 

Reputatie 1
Badge

Zwembad altijd makkelijk, valt niet op, is overal toch nat. Boven aan glijbaan, kleedhokjes,sauna’s of zelfs in de restauratie heeft niemand het door

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben een jonge van 15 jaar en vind het geil om te plassen buiten op rare plekken maar wil ook express in me onderbroek plassen alleen dat lukt niet hoe doen jullie dat  

Dankjewel alvast 

Als ik jou was zou ik een keer heel veel drinken, echt anderhalf liter water ofzo. Dan naar wat bosjes gaan op een afgelegen weggetje. Wacht een half uur om te kijken of er veel mensen langskomen, zoniet dan kan je blijven. Vantevoren meenemen: 3 onderbroeken, een handdoek, wat vochtige doekjes. Ga naar de bosjes, trek alles behalve je onderbroek en tshirt uit (anders krijg je het koud) en plas lekker. Vergeet dus vantevoren niet heel veel te drinken zodat je echt moet.  Wrijf het helemaal over je heen, doe wat je wil, want je kan toch gewoon jezelf schoonmaken met die vochtige doekjes. Als je 3 extra onderbroeken ( of broeken, net wat je onder wil plassen) meeneemt kan je het nog 2 keer doen. Bewaar de 3e om aan te trekken nadat je je hebt afgedroogd met de handdoek en schoongemaakt met vochtige doekjes. Trek alles weer aan en ga naar huis. Vergeet geen plastic zak mee te nemen om alle vieze spullen in mee te nemen. Als je slim bent doe je die zak ook nog in een rugzak dat ziet er normaler uit. Zorg dat niemand je volgt en als je jezelf filmt laat dan NOOIT je gezicht zien. 

Reputatie 7
Badge +5

Ik doe dat niet, het is wel 1x gebeurd toen ik de slappe lach had

Reageer