Skip to main content

Voor de jongens die het kunnen. Hoe pijpen jullie jezelf???????? Ik wil het ook zo graag kunnen en ik heb tips nodig!!!

Ja ik kan het ook niet. Ik heb het al wel geprobeerd. Ik wil het ook kunnen (al denk ik dat het niet eens mogelijk is)

@Anoniem_Rk ik kan mezelf pijpen. Ik ga op m’n rug op bed liggen en zwaai dan m’n benen naar m’n hoofd. Ik doe dan de achterkant van mn bovenarmen in mn knieholtes en pak dan met mn handen mn billen vast en kan zo m’n hele piemel in m’n mond stoppen 

@Rick123 
Hoe veel cm is jouw pik als ik vragen mag

@Rick123 

Kom je dan ook in je eigen mond klaar en slik je dan zelf ook?

@Hotgay22 

stijf 9 cm maar omdat ik best dun ben en op turnen zit ben ik ook heel lenig

@Rick123

Kom je dan ook in je eigen mond klaar en slik je dan zelf ook?

@Kim.1 ik kom wel klaar in m’n mond maar ik heb nog geen sperma 

@Rick123 

Ik kan mezelf goed pijpen. Slap is mijn piemel 13 cm en stijf 20.5 cm. Ik kan me gewoon zittend op een stoel met mijn  rug voorover gebogen en met mijn mond pijpen en zuigen. Ik deed dat al sinds ik 12 jaar was. Mijn pa had me daarop betrapt moest lachen toen hij me bezig zag

@Gamer16 

ja lekker hè die van mij is dan nog niet zo groot als die van jou maar hoever kun jij komen? En spuit jij wel in je mond?

@Rick123  . .. Ik kan me zelf tot de helft pijpen  10 cm in mijn mondje. Als ik super geil ben slik ik mijn eigen  sperma door ondanks ik geen homo ben hoor.  Het smaakt okay. Recycling van gezonde eiwitten en testosteron las ik op men health. 🥒🙌

Ik kwam zelf niet op het idee !  Het was zo gekomen ik had me aangemeld voor thai kick boxen.  Je had een kruisbeschermer nodig voor mijn geslachtsdeel.  Die had ik nog niet zei die trainer man we hebben die hier ook te koop. Moet wel beter eerst gepast worden verschillende maten vandaar. Weet je voor hygiëne ga je douchen dan kom je in het trainershok terug bij mij.

WTF lachte hij wat heb jij een lange banaan.🍌 Hij lag in een deuk maakte grapjes van ik weet zeker dat jezelf kunt pijpen.  😵Hier deze de ruimste  maat moet jouw geslachtsdeel wel  erin gaan passen.

En ja het lukte me makkelijk  dat zelf pijp service met eentje  van 15 cm slap en 23 cm stijf. 💪✌️

Ik kan mij zelf ook pijpen, zit dan meestal In kleermakers zit en dan voorover buigen. Vind zelf heerlijk om mij te pijpen en dan ook klaar te maken.

Reageer