Voor de jongens die het kunnen. Hoe pijpen jullie jezelf???????? Ik wil het ook zo graag kunnen en ik heb tips nodig!!!
Ja ik kan het ook niet. Ik heb het al wel geprobeerd. Ik wil het ook kunnen (al denk ik dat het niet eens mogelijk is)
Hoe veel cm is jouw pik als ik vragen mag
Kom je dan ook in je eigen mond klaar en slik je dan zelf ook?
stijf 9 cm maar omdat ik best dun ben en op turnen zit ben ik ook heel lenig
Kom je dan ook in je eigen mond klaar en slik je dan zelf ook?
Ik kan mezelf goed pijpen. Slap is mijn piemel 13 cm en stijf 20.5 cm. Ik kan me gewoon zittend op een stoel met mijn rug voorover gebogen en met mijn mond pijpen en zuigen. Ik deed dat al sinds ik 12 jaar was. Mijn pa had me daarop betrapt moest lachen toen hij me bezig zag
ja lekker hè die van mij is dan nog niet zo groot als die van jou maar hoever kun jij komen? En spuit jij wel in je mond?
Ik kwam zelf niet op het idee ! Het was zo gekomen ik had me aangemeld voor thai kick boxen. Je had een kruisbeschermer nodig voor mijn geslachtsdeel. Die had ik nog niet zei die trainer man we hebben die hier ook te koop. Moet wel beter eerst gepast worden verschillende maten vandaar. Weet je voor hygiëne ga je douchen dan kom je in het trainershok terug bij mij.
WTF lachte hij wat heb jij een lange banaan. Hij lag in een deuk maakte grapjes van ik weet zeker dat jezelf kunt pijpen. Hier deze de ruimste maat moet jouw geslachtsdeel wel erin gaan passen.
En ja het lukte me makkelijk dat zelf pijp service met eentje van 15 cm slap en 23 cm stijf.
Ik kan mij zelf ook pijpen, zit dan meestal In kleermakers zit en dan voorover buigen. Vind zelf heerlijk om mij te pijpen en dan ook klaar te maken.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.