Skip to main content
Vraag

hoe oud waren jullie toen jullie begonnen met vingeren?

• 26 februari 2025
  • 5 reacties
  • 350 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoe oud waren jullie toen jullie begonnen met vingeren?

5 reacties

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 194 reacties
  • 28 februari 2025

🔵 Ik was 9 jaar toen ik me er bewust van werd dat strelen over mijn onderbroekje een fijn gevoel gaf. Met 10 jaar voelde ik soms kleine schokjes als ik dan bij mijn clitje in de buurt streelde. Ik ben toen ook met mijn hand in mijn onderbroekje gegaan maar ik vind eroverheen net zo fijn. Nog wat later herkende ik de schokjes als mijn eerste orgasmes (ook met mamma over gepraat, zij zei me dat eigenlijk)

🟢 Nu (ik ben nu bijna 14) heb ik een vriendin (ze is al bijna 15). We strelen elkaar waarbij zij het fijn vind als ik 1 of 2 vingers een beetje bij haar naar binnen doe. Zij streelt mij over mijn broekje zoals ik het fijn vind.

🟡 Of je het nu alleen doet, met een vriendje of met een ander meisje: respect hebben voor je eigen lichaam en dat van de ander is het belangrijkste. Alleen dan denk ik dat je het fijnste gevoel kunt krijgen.

• Net nieuw
  • 1 reactie
  • 28 februari 2025

11

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 8 reacties
  • 28 februari 2025

Ik was 8 : )

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 275 reacties
  • 28 februari 2025

Ik wrijf en voel er al aan en langs vanaf groep 3, ik denk dat ik toen 6 of 7 was en het voelt altijd al lekker maar echt een orgasme en erin met mn vinger vanaf elf jaar dus dan weet je dat.  Geloof me vingeren is heeerlijk: de hemel

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 28 februari 2025
Nanoniem2011 schreef:

🔵 Ik was 9 jaar toen ik me er bewust van werd dat strelen over mijn onderbroekje een fijn gevoel gaf. Met 10 jaar voelde ik soms kleine schokjes als ik dan bij mijn clitje in de buurt streelde. Ik ben toen ook met mijn hand in mijn onderbroekje gegaan maar ik vind eroverheen net zo fijn. Nog wat later herkende ik de schokjes als mijn eerste orgasmes (ook met mamma over gepraat, zij zei me dat eigenlijk)

🟢 Nu (ik ben nu bijna 14) heb ik een vriendin (ze is al bijna 15). We strelen elkaar waarbij zij het fijn vind als ik 1 of 2 vingers een beetje bij haar naar binnen doe. Zij streelt mij over mijn broekje zoals ik het fijn vind.

🟡 Of je het nu alleen doet, met een vriendje of met een ander meisje: respect hebben voor je eigen lichaam en dat van de ander is het belangrijkste. Alleen dan denk ik dat je het fijnste gevoel kunt krijgen.

mooi verteld

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen