hoe oud om seks te hebben?


  • Anonymous
  • 0 reacties
hey ik ben 12 jaar en ik wil heel graag seks, alleen kan dit wel op je 12e?
hoe oud moet je zijn om seks te mogen hebben?
alvast bedankt!

11 reacties

Hee, dit forum is eigenlijk pas vanaf 13 jaar.
Gr. Vicc
Heeii

Er is geen minimalr leeftijd om seks te hebben. Je kan prima seks hebben als je 12 bent, alleen moet je er wel goed over nadenken. Ben je er wel klaar voor? Als je er klaar voor bent maakt het niet uit hoe oud je bent.

Xxx
hey,Ā 
ligt aan de leeftijd van de andere persoon, maar ik zou er als ik jou was wel ff goed overna denken. Alle tieners (veel) hebben die drang maar meestal is het toch beter om nog eventjes te wachten, zeker als je 12 bent.Ā 
Hee, dit forum is eigenlijk pas vanaf 13 jaar.
Gr. Vicc

dit weet ik maar ik vind die van 8-12 iets te kinderlijk voor mij
Aan seks is geen leeftijdsgrens vastgesteld. Je moet zelf voelen en aanzien wanneer je er klaar voor bent. Ik denk dat je nog iets te jong bent om er al echt mee bezig te zijnj maar zolang jij er sterk van overtuigd bent dat je dat niewt bent, houd ik je niet tegen.

Wees wel voorzichtig!
Dat heb ik ook. Maar ik ga toch even wachten!Ā :o
hey ik ben 12 jaar en ik wil heel graag seks, alleen kan dit wel op je 12e?
hoe oud moet je zijn om seks te mogen hebben?
alvast bedankt!


Pffff... ik begon toen net met mezelf te spelen. Moest er niet aan denken om toen al sex te hebben. Zelfs nu weet ik nog niet of ik het al echt wil en ik ben nu al 15.
ik ben 15 en heb soms deze drang ook maar tsja ik wacht nog liever tot ik 16 ben denk ik
lieve schat je bent 12, toen speelde ik met pokemon kaarten nogĀ :rolleyes:

Maar als jij zeker weet dat je er klaar voor bent, is het eigenlijk geen probleem, maar die ander moet het ook zeker weten. Maar denk nog wel even na he je bent 12, zorg niet dat die ander een stuk ouder is voordat je nog problemen krijgt inwendig. Gebruik altijd een probleem, en zorg dat er niemand achter komt dan, zelfs je ouders niet. Maar ik zou je eerder de leeftijd 14 aanraden, dat zou wat verstandiger zijn.
kan ik seks hebben met een condoom als ik 13 ben?
Badge

ik ben 14 en ik word nu nog geiler van mijn pokemon kaarten dan van seks XD

Reageer