hoe oud moet je zijn

  • 28 October 2011
  • 30 reacties
  • 3449 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hello

misschien een stomme vraag maar hoe oud benje ongeveeer als je voor de eerste keer sex hebt http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/confused.png

30 reacties

Dat is voor iedereen verschillend...
Jje bant iud genoeg als je er klaar voor bent
Het maakt niet uit, als jij je maar prettig voelt!
Als je vriend(in) je aanraakt, en 'het' wilt doen, maar jij wilt het niet.... Zeg dan ook NEE.
dat is wel waar joshua..
wanneer je er zelf echt aan toe bent
Wanneer jij er klaar voor bent! Is dat op je 14de dan is dat op je 14e en als dat pas op je 20ste is is het dan pas! Het heeft geen haast! Want zou je graag geslachtsgemeenschap willen doen? Of juist niet? Hoe oud ben je? Maar iniedergeval. Als je er klaar voor bent en het graag wilt gaan doen, dan is het goed
17 jaar, drie dagen, 27 minuten, en 10 seconden, maar niet heus, wat denk je zelf? gwn als je geil bent
hahahaha. echt he
Als je er klaar voor bent.

Als je een vriend hebt na een half jaar pas.

Na 1 dag kan het zijn dat je vriendje het allen om de sex doet
als je er zin in hebt
Als je er klaar voor bent. De een doet het al na een dag en de ander na een jaar, maar dat maakt nisk uit! Iedereen is anders. Zeker elkaar niet dwingen!
Ik ben nu 12 en ik heb het ook heel vaak gedaan en voor mij is het heel normaal, maar en zijn zta meiden van 30 die het nog nooit gedaan hebben.
Als je zelf geen condooms durft te kopen ben je te jong.
Als jij en je partner allebei verstand hebben van seksuele gemeenschap en jullie zijn gelukkig samen en er beiden klaar voor, dan wel.

Dus je kan te jong zijn als je 29 bent, en oud genoeg op je 11e. <-- Dit is natuurlijk een extreem voorbeeld.
daar is geen leeftijd aan verbonden. je moet het doen wanneer jij er zin in hebt 🙂
Als jij je ware hebt gevonden, waarvan je veel houd en hij van jou, kun je inderdaad al sekslustig zijn. Maar hoe oud je er voor moet zijn, zegt je gevoel. Als je er nu aan toe bent en je vriendje ook, is het op deze leeftijd goed. Maar als je er bij wijze van op je 27 pas aan toe bent, is dat ook goed. Er zit geen leeftijds limiet aanvast.
(Ik ben van Belgie btw.) ik wee tot zover dat je minstens 14 moet zijn.
Als je er klaar voor bent om sex te hebben.
Er is geen legale leeftijd zolang je het met mensen uit je eigen seksuele leeftijdscategorie doet. Ik was 12/13.
(Ik ben van Belgie btw.) ik wee tot zover dat je minstens 14 moet zijn.


In NL moet je minimaal 12 zijn. Maar elke leeftijd is gied zolang je het zelf graag wil.
als je er klaar voor bent.
de een doet het op zn 11e een ander op zn 20e
officeel moet je 18 zijn volgens de nederlandse wet.
maar het is niet illegaal als je het eerder doet.
haha snap je het nog?
Duidelijkheid:

VOOR MINDERJARIGEN:
Het is legaal met toestemming van een andere minderjarige sex te hebben met diegene. Maar het gaat er om of je er klaar voor bent of niet.

VOOR MEERDERJARIGEN:
Het is illegaal om met minderjarigen sex te hebben.
ik zeg altijd, als jij je er prettig bij voelt dan doe je het, als je dit niet wilt. moet je het ECHT niet doen, ookal dwingt iemand je dit
Je bent er klaar voor als je 17 bent. Vast wel eerder, maar nooit later.
Hoi Anoniemgast,

Voor iedereen is het verschillend wanneer je het wilt doen.

officeel mag het pas vannaf je 16de.dacht ik
zelf ga ik het pas doen als ik getrouwd ben.En kinderen wil
ik wacht tot mijn
huwelijk

Reageer