Beantwoord

Hoe ontmoet je andere meiden die ook bi zijn of lesbisch?

  • 3 October 2018
  • 4 reacties
  • 872 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet zelf nog niet 100% zeker of ik ook op meiden val, zou dit wel graag willen uitzoeken. Maar waar vind je meiden die bi zijn of lesbisch, hoe vind je ze, hoe kan je met ze afspreken zonder dat ze catfish zijn? Is er een veilige manier om meiden zo te leren kennen en een date te kunnen regelen? Of alleen een seksdate, om te kijken hoe het voelt met eem meisje. Ik ben 16 jaar btw. HEEFT IEMANS TIPS?
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 October 2018, 17:18

Bekijk origineel

4 reacties

Ik weet niet wat men bij Jong&Out denkt van daten, maar je kunt daar je geluk beproeven.
Echter kan ik mij voorstellen dat de toelatingseisen niet iets zijn waar jij aan wilt voldoen.

Misschien kun je iemand op sociale media tegenkomen , die ook nieuwschierig is?
Niet de meest veilige methode, maar als je eenmaal belt o.i.d. zal het risico wel meevallen.
op Jong&Out zitten allemaal jongens en meiden die bi gay of transgender zijn. Allemaal tot en met 18. Het is veilig want je wordt door een screening gehaald als je een acc aanmaakt. Ik zelf zit er ook op en heb daar mijn vriendinnetje ontmoet!!! Een aanrader dus
Ik weet niet wat men bij Jong&Out denkt van daten, maar je kunt daar je geluk beproeven.
Echter kan ik mij voorstellen dat de toelatingseisen niet iets zijn waar jij aan wilt voldoen.

Misschien kun je iemand op sociale media tegenkomen , die ook nieuwschierig is?
Niet de meest veilige methode, maar als je eenmaal belt o.i.d. zal het risico wel meevallen.

Heel erg bedankt! Ik kan hier zeker iets mee, echt heel erg bedankt!
op Jong&Out zitten allemaal jongens en meiden die bi gay of transgender zijn. Allemaal tot en met 18. Het is veilig want je wordt door een screening gehaald als je een acc aanmaakt. Ik zelf zit er ook op en heb daar mijn vriendinnetje ontmoet!!! Een aanrader dus
Ahhh hier heb ik heel veel aan echt bedsnkt!!! Ik ga gelijk kijken bij Jong&Out! Hoop dat jij en je vriendin lang samen blijven!🤗

Reageer