Vraag

Hoe ontmaagd je een meisje het beste? Tips

  • 27 June 2021
  • 6 reacties
  • 5445 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen van 15 jaar en totaal geen seks of bed skills . Het ziet eruit dat ik snel de eerste keer met een buur meisje het bed in duikt. Wat kan ik het beste doen de kneepjes. Ik wil haar een orgasme geven hoe doe ik dat.? Hoe lang hoeveel Minuten moet je doorgaan met  penetreren dat een meisje het lekker vindt zonder pijn te krijgen. 

Mijn penis is best groot  wil ik niet over opscheppen. Ze had mijn geslachtsdeel al een dag eerder in de sauna gezien hoe lang die was. Kan dat problemen GEVEN is mijn vraag?? 

En ze wilt het met me doen we zijn beiden onervaren nog.. ook met Condooms omdoen hoe gaat dat. Welke moet ik KOPEN.

Ze WILT zelfs  aan de PIL ben je dan meteen beschermd tegen zwangerschap van dag 1? Het liefst willen we dan ook zonder rubbertje Durex neuken. Maandag gaat ze naar de huisarts en zondag blijf ik bij haar slapen de eerste keer. 


6 reacties

Ik zou zoizo erg voorzichtig zijn en ook gewoon een condoom gebruiken voor de zekerheid

Reputatie 3
Badge +2

Hey! Je kunt het beste gewoon voorzichtig doen, en vergeet vooral niet dat de eerste keer echt niet perfect hoeft te zijn. Zorg er gewoon voor dat jullie je allebei comfortabel voelen. Als ze aan de pil is is het goed, dan is er een kleinere kans dat ze zwanger wordt. Maar ik zou als ik jou was toch gewoon een condoom om doen, want de pil beschermt niet tegen SOA’s. 

Ik denk ook niet dat de lengte van je penis veel problemen kan zijn, ze heeft het inderdaad al gezien dus het zal geen onaangename verrassing zijn ofzo. Als jullie allebei genoeg opgewonden zijn zal het vast goed gaan, en je kunt ook voor de zekerheid lube gebruiken. 

Succes!

Badge

Is het een  raar gevoel voor mij .. we doen het namelijk bij haar gescheiden vader thuis ze woont daar.. hij weet ervan en we hebben zijn zegen zegt hij.

IK bedoel we hebben seks ik met zijn dochter in zijn huis. Als we het gedaan hebben dan zie ik hem onder in de woonkamer.. voel me ongemakkelijk ik ben soms wel wat verlegen.. 

 

ThanXs voor de tips en zeker weten chill het bed in. Maar ik wil haar ook super bevredigen voor een jongen is het erg makkelijk om klaar te komen. Ik kan wel 2x  ejaculeren na een half uurtje pauze   dus dat is het probleem niet. 

 

Als je haar wilt laten klaarkomen, zal de communicatie tussen jullie goed moeten zijn. Vraag haar of laat haar aangeven, desnoods voordoen, wat zij prettig vindt. Iedere vrouw is weer verschillend dus er is geen universele manier om haar een orgasme te te geven.

Communicatie is key, zeker bij de eerste keer.

Heyy

 

Je hebt al goede antwoorden gekregen waar ik me volledig bij aansluit!

 

Je penislengte maakt niet uit en zal geen problemen geven en aangezien ze hem al gezien heeft zal het geen verassing zijn. 

 

Je vroeg ook nog iets over een condoom. Ik raad het je sterk aan om een condoom te gebruiken. Een condoom kan je gewoon kopen bij de drogist of in de supermarkt. Over hoe je een condoom gebruikt heb ik even een stukje tekst van de site thuisarts gebruikt. Daar staat het volgende:

 

Hoe gebruik ik een condoom?

  • Kijk naar de datum op het pakje van het condoom. Gebruik het condoom niet na die datum.
  • Scheur het pakje open. Pas op met scherpe nagels en ringen. Gebruik geen tanden of schaar. Daardoor kan het condoom kapot gaan.
  • Rol het condoom niet eerst af voordat je hem om je penis doet. Daardoor kan het kapot gaan.
  • Doe het condoom pas om je penis als hij stijf is.
  • Doe het condoom om, voordat je penis tegen de vagina, anus (poepgat) of mond van je partner aan komt.
  • Het condoom zit opgerold in het pakje. Het ziet eruit als een rubber ring met een topje erop. Pak het condoom zo vast dat het naar buiten kan afrollen. Als je het condoom binnenstebuiten hebt, kun je het niet afrollen. Neem dan een nieuwe.
  • Knijp met één hand het topje dicht. Rol met de andere hand het condoom zo ver mogelijk af over je penis. In het topje blijft zo genoeg ruimte over voor het zaad.
  • Trek je penis na het klaarkomen terug voordat hij weer slap wordt. Hou daarbij de rand van het condoom vast. Anders kan het condoom afglijden en kan er zaad uit komen.
  • Gooi het condoom in de vuilnisbak (niet in het toilet).
  • Was daarna je handen. Anders kan er van je handen toch nog zaad (of een soa) bij je partner binnenkomen

Bron : https://www.thuisarts.nl/condooms/ik-wil-condooms-gaan-gebruiken

 

En nog even 1 stukje informatie over hoe je een condoom kan gebruiken van de site Sense.

 

Hoe doe je een condoom goed om? 

  1. Scheur de verpakking voorzichtig open en duw het condoom eruit. Gebruik hierbij geen tanden of schaar! En pas op met scherpe nagels en ringen. Het condoom mag niet beschadigen.
  2. Zorg dat de opgerolde kant van het condoom aan de buitenkant zit (test dit door het randje van het condoom tussen duim en wijsvinger te nemen en voel naar welke kant het rollen gemakkelijk gaat). Houd het topje van het condoom dicht met je duim en wijsvinger. Zo kan er geen lucht in komen. Anders kan het condoom knappen.
  3. Blijf het topje vasthouden. Plaats met de ene hand het condoom op de stijve penis en rol met de andere hand het condoom zo ver mogelijk af. Let op dat er genoeg ruimte is in het topje van het condoom. In het topje wordt namelijk het sperma opgevangen. Als het omdoen niet gelukt is, haal het condoom er dan af en pak een nieuw condoom. Begin weer bij stap 1.
  4. Trek na het klaarkomen de penis terug voordat hij weer slap wordt. Houd de condoomrand bij het terugtrekken goed vast, zodat het condoom niet per ongeluk afglijdt.  Leg een knoop in het condoom en gooi het in de vuilnisbak (niet in het toilet, dan krijg je verstoppingen).

Bron : https://sense.info/nl/condoom-pil-en-meer/condooms/instructie-condoom-omdoen

 

Je vroeg ook nog wat over de pil. Daar heb ik ook even een stukje tekst van het internet voor gebruikt. Op die site staat nog meer informatie over de pil die jullie misschien nog even kunnen doorlezen.

begint u de pil te slikken op de eerste dag van de menstruatie, dan bent u meteen tegen zwangerschap beschermd. Als u op een andere dag begint, werkt de pil nog niet meteen. U moet  dan nog 7 dagen een extra voorbehoedmiddel gebruiken, zoals een condoom

 

Bron : https://www.apotheek.nl/zorg-van-de-apotheker/uw-apotheker-geeft-antwoord/anticonceptiepil#vanaf-wanneer-werkt-de-pil?

 


Hopelijk heb je er iets aan!

Groetjes van mij!

Badge

@NaamNietBekend

 

Hey super bedankt.

Haar vader heeft voor mij een ruime maat Condoom gekocht XL of zoiets.  Ik heb hem gepast en zit lekker  dubbel check ookdoor haar vader. Luna slikt de pil niet maandag wel als ze bij de huisarts is geweest. Nu moeten we voorzichtig zijn. 

Reageer