Skip to main content

Heyyy ik doe aan vingeren maar er past maar 1 vinger in en ik wil meer. Maar hoe doen jullie dat en wat gebruiken jullie. En gw spullen die je thuis hebt liggen graag ik mag niks online bestellen dus ook geen dildo

Hoi!

onder de douche glijdt alles lekker makkelijk, misschien kun je het dan proberen? 


Ja 

Maar moed ik dan eerst met 1 vinger en dan gelijk 2 of met wat of hoe doen jullie dat?

 


Nou ben geen meisje hahaha maaaaarr, ik zou voorzichtig twee vingertopjes proberen en dan kijken of t pijn doet oefening baart kunst!


Ja 

Maar moed ik dan eerst met 1 vinger en dan gelijk 2 of met wat of hoe doen jullie dat?

 

Zelf lukt bij mij 2 makkelijk maar ik zou gwn eerst 1 doen en dan miss 2 maar je moet het niet doen als je het nie wil natuurlijk 


Eerst zorgen dat je vagina nat genoeg is je kan een klein beetje plassen en dat als glijmiddel gebruiken ik doe het altijd zo of je kan echt glijmiddel kopen maar vind ik persoonlijk onaangenaam en plakkerig achteraf. Zeker geen zeep gebruiken als glijmiddel want geeft infecties.


Reageer