Vraag

hoe noemen jullie je geslachtsdeel? voor de meiden

  • 10 February 2024
  • 10 reacties
  • 500 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoi ik heb een vraag voor de meiden: Hoe noemen jullie je geslachtsdeel en je borsten? Gewoon vagina of poesje of kutje en gewoon borsten of tieten of iets anders? Alvast bedankt!


10 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik zeg meestal "midden" maar als ik iets op dit Forum typ over dat dan meestal "kutje" en gwn borsten

 

 

En hoe noem jij ze?

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben een jongen, maar ik noem hen pik

Reputatie 6
Badge +4

ik noem mijn vagina meestal gewoon “vagina” haha maar vroeger noemde ik het “plasser” dat vind ik nu heel erg stom klinken.. mijn borsten noem ik ook gewoon “borsten” maar eigenlijk wil ik mijn vagina anders gaan noemen  want ik vind “vagina” zo dokterachtig klinken.. 

liefsss F

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

noem t poenani

Reputatie 6
Badge +4

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

oh ja goeie dat kan ik het idd best gan noemen thx!

liefsss F

hz is alles een onnodige quote

Reputatie 7
Badge +9

Ik noem m'n vagina vaak gewoon vagina en soms mijn kut. En mijn borsten (dit klinkt vast even heel raar) de bobbels noem ik tieten en dat daaronder mijn borst. Ik vind het namelijk super onlogisch om borsten op je borst te hebben

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @je_fav_tata ,

 

soms gebruiken mensen de quote knop terwijl het niet nodig is. Wanneer je reageert op het bericht direct ervoor, hoef je niet te quoten. Het forum wordt onoverzichtelijk als er steeds zo’n lange quote tussen staat, dat verwijderen we dus.

Het is alleen nodig om te quoten wanneer je reageert op een bericht wat er niet direct boven staat.

Hopelijk is het zo duidelijk!

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +1

mn vagina meestal kut, als ik het tegen bepaalde mensen heb vagina. mn borsten tieten, mr meestal gwn borsten bwhaha

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben een jongen, maar ik noem hen pik

ik zie dit nu pas. dat van een jongen noem ik een pie pie

Reageer