Skip to main content

Hoe moet je vingeren bij je vagina

• May 28, 2025
  • 7 reacties
  • 831 Bekeken

Anya
Forum|alt.badge.img+1

Hoi, ik weet niet hoe je moet vingeren en waar het zit, wil iemand het mij vertellen?

7 reacties

Alexander01
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • May 28, 2025

Ik ben een jongen ik zal het proberen uit te leggen 

Als je je vagina aan maakt voel je je schaamlippen als je je vingers er in doet voel je een klein gaatje voelt dat is het plaagaatje en er onder is da vagina ingang daar kan je je vingers in doen en uit en je kan je clitoris  ook aan voelen voor meer gevoel

Forum|alt.badge.img

Hoi Anya

Probeer rustig met je vinger over me clitoris te gaan maak je vingers beetje nat en probeer te wrijven en kijken wat je lekker vindt

Ook kan je vingers in je kut doen en heen en weer gaan 

Of op een kussen rijden ga hiervoor naakt en ga wijdbeens op een kussen zitten en maak zogenaamde "neuk" bewegingen

Ik hoor graag van je wat voor jou werkt

Anya
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 28, 2025

Oke dankjewel! 😊

Anya
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 28, 2025

Ik ben een jongen ik zal het proberen uit te leggen 

Als je je vagina aan maakt voel je je schaamlippen als je je vingers er in doet voel je een klein gaatje voelt dat is het plaagaatje en er onder is da vagina ingang daar kan je je vingers in doen en uit en je kan je clitoris  ook aan voelen voor meer gevoel

Hai, heel erg bedankt ik heb het gevonden ik ga het proberen, want ik vind het nog wel spannend je hoort morgen wel of het goed is gegaan.. :) Dankje! En ook voor 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 28, 2025

en hoe is het gegaan?

Anya
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 29, 2025

en hoe is het gegaan?

Goed opzich, maar ik vind het niet het beste andere dingen zijn wel fijner alleen ik ga het wel vaker doen.

Forum|alt.badge.img

En hoe ging/was het?

Wat heb je precies gedaan