Skip to main content
Vraag

Hoe moet je vingeren?

• May 28, 2026
  • 3 reacties
  • 397 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy, ff heel random.  Dus, mijn vriendinnen en ik hebben t over vingeren op school, en ze vragen mij of ik t ook doe. Ik heb t vaker geprobeerd, maar ik kan ten eerste mijn clit niet vinden. En hoe moet je eig vingeren? Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!!

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 28, 2026

Hoi hoi! De clitoris bevindt zich bovenaan de vulva, je hebt een clitorishoed en clitoriseikel, de clitoriseikel is het gevoeligst. Als je opgewonden bent kun je deze stimuleren en dan kan dat een fijn gevoel geven, of zelfs tot een orgasme leiden. Wat betreft vingeren, daarbij kun je je g-spot stimuleren deze bevindt zich 3-5cm (?) in de vagina, aan de voorkant (richting de navel), de vaginale wand heeft bij de g-spot een iets ruigere structuur.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 29, 2026

Hoi hoi! De clitoris bevindt zich bovenaan de vulva, je hebt een clitorishoed en clitoriseikel, de clitoriseikel is het gevoeligst. Als je opgewonden bent kun je deze stimuleren en dan kan dat een fijn gevoel geven, of zelfs tot een orgasme leiden. Wat betreft vingeren, daarbij kun je je g-spot stimuleren deze bevindt zich 3-5cm (?) in de vagina, aan de voorkant (richting de navel), de vaginale wand heeft bij de g-spot een iets ruigere structuur.

Dankje!!!

ZZacht
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 29, 2026

Heyy, ff heel random.  Dus, mijn vriendinnen en ik hebben t over vingeren op school, en ze vragen mij of ik t ook doe. Ik heb t vaker geprobeerd, maar ik kan ten eerste mijn clit niet vinden. En hoe moet je eig vingeren? Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!!

Hoi.

Op you tube hebben de sex-zusjes heel veel video’s staan over allerlei 

sex-onderwerpen.

Maar dan ook over ALLES dus ook over zaken welke hier op het forum voorbij komen.

Deze video’s zijn leuk & leerzaam en je kunt ze gratis bekijken.

Bijgaande video gaat bijvoorbeeld over #masturberen van #meisjes.

.

===

https://youtu.be/oLnLu6PCEig?si=LUX5a471ds5DnMWx