Skip to main content

Hey! Ik ben een meisje van 14 en ik heb nog nooit gemasturbeerd.

Ik weet ook niet of ik dat al wil, maar voor wanneer ik er wel aan toe ben wil ik graag vragen hoe dat moet.

Dus ja, meiden, hoe masturbeer je? (Niks geks gewoon normale masturbatie wil ik weten.)

Gewoon over je clit wrijven totdat je nat word, en dan vingeren totdat je klaarkomt,

Vooral zelf lekker experimenteren, niet iedereen vind hetzelfde fijn ofc


maak je finger met spul een beetje nat en ga aan je poesje zitten en erin doen kan de eerste keer een beetje pijn doen


Ik wil je wel helpen 

 

 


Oke sommige rare opmerkingen weer… trek je er niks van aan. Ook is het normaal als je je nog niet klaar voelt om te masturberen hoor, iedereen doet dat vanzelf en er zit geen leeftijd aan; ook zijn sommige meiden/jongens helemaal NIET geïnteresseerd in masturberen bijv. 
 

voor vingeren : zorg dat je vingers schoon zijn en je geen lange/scherpe nagels hebt. Zo voorkom je dat je een infectie krijgt of jezelf perongeluk openkrabt. Zorg ook dat je vingers/vagina  nat genoeg zijn zodat er geen frictie ontstaat, dat kan pijn doen namelijk. Onthoud wel dat je de eerste x niet gelijk 2/3 vingers erin hoeft te doen maar begin met 1 en kijk dan wat je fijn vindt: het hoort geen pijn te doen iig :)

 

zelf vind ik vingeren niet fijn, in dat geval kan je ook clitorale stimulatie doen, dat is dat je met je vinger over je clitoris gaat (meestal in een ronde vorm klok beweging, snap je?) maar je kan hierbij zelf kijken wat je fijn vindt, welke bewegingen.  
 

ook kan je je clitoris stimuleren met seksspeeltjes en anders kan je ook een douchekop gebruiken (op hogere standen of gewoon de zachte, zelf mee experimenteren!!). Voordat ik speeltjes had deed ik met de douchekop en dat vond ik ook echt heel fijn dus dat is wel een aanrader. Aangezien je pas net begint kan je nog wel even wachten met seksspeeltjes .

 

hoe vind je de clitoris dan eigenlijk? Je doet je vinger onder aan je vagina en glijd deze omhoog (tussen je twee flapjes; als je die hebt) , dan kom je op een soort bolletje terecht , dat is de clitoris, dan kan je wrijven met je vinger om een goede positie te vinden. 
 

stop iniedergeval geen huishoud objecten IN jezelf, denk aan komkommers, tandenborstels, pennen etc.

komkommer kan bijv niet helemaal schoon zijn, tandenborstels kunnen scherp / puntig zijn, pennen kunnen losgaan enzovoort. 
 

hopelijk helpt dit 

 

xx


Reageer