Vraag

hoe moet je masturberen

  • 23 September 2023
  • 2 reacties
  • 504 Bekeken

Heyyy ik ben een meisje van 12 en wil heel graag masturberen, alleen ik weet niet hoe het moet hebben jullie misschien tips? En willen jullie misschien uitleggen hoe jullie het doen? Alvast bedankt groetjes anonieme!


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik ben een jongen van 14 en das anders bij ons (bij jou kan je beter je vingers in je vagina proberen steken en zacht over de clitoris te vrijven  dat is dat bolletje) groeten

Reputatie 7
Badge +7

Website: sense.info

Ik zou daar verder lezen

Meisjes: vingeren

Veel meisjes vrijen met zichzelf. Dat gaat zo:

  • Bij vingeren streel je met je vingers de clitoris of het gebied eromheen. Dit geeft een opwindend gevoel. Probeer het uit: rond de clitoris wrijven of er juist overheen, wat sneller of juist wat langzamer, wat harder of juist wat zachter, met één of meer vingers in je vagina of niet.
  • Als je opgewonden raakt, wordt je vagina vochtig en je clitoris groter en harder. Het vocht uit je vagina kun je gebruiken om je clitoris nog gevoeliger te maken.
  • Je kunt je clitoris ook op andere manieren stimuleren. Bijvoorbeeld met de waterstraal van de douche of met een vibrator. Het verschilt per meisje of per keer wat je het lekkerst vindt. Door de clitoris te stimuleren kun je klaarkomen.

Reageer