Skip to main content
Vraag

hoe moet je je vagina vingeren

• May 2, 2025
  • 5 reacties
  • 990 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoiii, ik wil graag vingeren en veel mensen zeggen dat je over je clitoris kan gaan maar ook in je vagina, ik wil graag in mijn vagina hoe moet dat?  En wat is de G-spot trouwens want ik snap het niet.

5 reacties

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 2, 2025

hey! 

je vagina zit onderin, bij je kontgat dichtbij. je kan het ook opzoeken.

er zit daar een gat, ik vond het eerst heel spannend om erin te gaan maar je moet het maar eens proberen. zorg wel dat je nagels kort zijn anders doet het misschien pijn. doe je vinger in je vagina en ga op en neer.

ik weet eerlijk gezegd niet wat de G-spot is.

hopelijk heb je hier iets aan!

xxx

• May 3, 2025

Je moet vooral ontspannen en niet perse van alles willen voelen. Doe wat lekker is en neem

de tijd

Forum|alt.badge.img+1

Hi

ik ben een jongen dus ik kan je hier niet heel goed mee helpen maar mijn tip is

zoek is een keer een filmpje op en daar kan je misschien beter zien hoe het moet

Tekst is aangepast door de kindertelefoon ivm forumregel 6 Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 12, 2025

G-spot is voor ieder verschillend, het ligt net achter je clitoris.... in je vagina... voel met je vinger erachter en ga zachtjes heen en weer... het zwelt op en dan doorgaan.... lees wat materiaal, op internet vind je genoeg erover....

• Net nieuw
  • May 15, 2025

Gewoon experimenteren, clitorale stimulatie moet sowiso werken

De beroemde g-spot is biologisch niet verklaard maar ligt vaak ongeveer 4 cm diep aan de voorkant, dit dingetje is waar veel weefsels (vaginawand, clitorus en blaas) bij elkaar zitten waardoor het gevoelig is