Skip to main content

Ff een vraagje, hoe rukken jullie eig?? Doen jullie het snel, hard knijpen jullie of juist langzaam en zacht vast houden?? Ik heb namelijk nog niet echt de goeie manier gevonden...

Ik begin langzaam en rustig maar als gevoel sterker word en het klaarkomen dichterbij komt ga ik wel wat sneller en harder. Meestal stel ik ook wel paar keer uit, zo word het nog lekkerder. 


Ik doe het meestal ‘gewoon’ met m’n hand op neer. Rustig beginnen, dan hou je het ook langer vol. Ik knijp niet echt hard of zo. Als ik bijna ga komen ga ik ook wel steeds sneller.

Ik ga ook wel eens met mn wijsvinger en middelvinger over het toompje. Dat is het ‘riempje’ dat achter de eikel zit en is heel gevoelig.

Probeer gewoon wat verschillende manieren en je komt er vanzelf wel achter wat je lekker vindt.


ik begin gwn rustig en ga steeds een beetje sneller. vaak stop ik net voor ik klaarkom en ga ik dan weer verder


Ik hoe altijd m'n onderbroek aan ga op m'n buik liggen en doe m'n duimen tussen m'n Been en ballen en ga dan op en neer.  Ik weet niet waarom maar ik doe dit al 6 a 7 jaar(ben 14)


Hoi,

Letten jullie op forumregel 13?
13: Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.

Je gaat off-topic wanneer je niet reageert op de vraag van de topicstarter. Een aantal reacties is op grond van deze forumregel verwijderd.

 

Groetjes,  Mariska (De Kindertelefoon)


Reageer