Vraag

hoe moet je een meisje vingeren

  • 21 December 2020
  • 6 reacties
  • 5363 Bekeken

Badge

ik heb dus geen idee hoe kan iemand mij helpen?

alvast bedankt!


6 reacties

gwn doen

Reputatie 1
Badge +2

Met je vingers

Reputatie 2
Badge +3

vingers in kutje

Wat iemand fijn vindt, verschilt echt per persoon. Ga daarom juist samen ontdekken wat ze lekker vindt. Vraag haar of het fijn is wat je doet of evt of ze je kan sturen met haar hand of dat ze zelf voordoet wat ze fijn vindt. Kan allemaal, hangt helemaal van jullie af, maar communicatie is echt het belangrijkst.

En waarschijnlijk gaat het de eerste keer niet perfect dus reken daar ook niet op. De eerste keren is vooral een kwestie van dingen uitproberen en dingen van elkaar ontdekken.

Je vingers erin stoppen en duwen

Badge

OMG! zo goed dat je t vraagt want sommige boys kunnen het echt niet  (ik heb t zelf maar met 2 verschillende personen gedaan eentje was mn ex en de andere mn current boyfriend. Ik weet het ook van mijn vriendinnen en hun ervaringen) Je moet gewoon ook aan t meisje vragen wat zij fijn vind. Mn ex deed dat niet en t was echt fk kut maar mn vriendje hij vroeg t gewoon aan mij en ik hielp m n beetje (hij had t ook n paar keer eerder gedaan dus ik hoefde niet heel veel te helpen ;)) hahah) en ik t is dan gewoon beter. Ik en mn beste vriendinnen vinden ook verschillende dingen fijn dus t is altijd t beste om wat hulp er bij te halen

Reageer