Vraag

hoe moet je anale seks doen

  • 24 September 2022
  • 1 reactie
  • 379 Bekeken

Badge +1
  • Weet de weg
  • 16 reacties

Heyy hoe moet je iemand anaal neuken en hoe voelt iemand anaal nemen en hoe voelt het anaal genomen worden


1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Hallo oii, 

Voor dat ik begin wil ik wel even zeggen dat voor je anale sex gaat hebben dat ik het niet aanraad aangezien het nogal smerig en niet zo fijn kan worden maar, het is jou keuze. Wat ik zou aanraden is om gewoon een normale condoom te halen bij de drogist (kruidvat, etos etc.) en daar ook nog het liefst wat anale glijmiddel voor te kopen maar normaal kan ook nog wel. wat je doet is gw die condoom om doen en extra glijmiddel op de anus aanbrengen. Vervolgens ga je er heel erg langzaam in en ga je steeds sneller. naarmate je bezig bent word het wel losser. zorg er voor dat het geen pijn doet en voeg tussentijds nog wat glijmiddel toe. Ik heb zelf geen flauw idee hoe het voelt om iemand anaal te nemen aangezien ik zelf alleen maar ervaring heb met oraal (mond) en vaginaal (vagina) dus kan ik je daar weinig over vertellen. Zelfde verhaal met anaal genomen worden. hoop dat je hier wat aan hebt
groeten thomas

Reageer