Skip to main content

Help mijn vriendin wil zoenen en ik ook maar ik heb nog nooit gezoend (btw zijn allebei meiden) hoe moet ik zoenen überhaupt heeft iemand tips

 

Wil iemand plss rea


Hey @meisje29378 

Misschien hier eens kijken, staat een korte uitleg.
www.allesoverseks.be/hoe-moet-je-tongkussen
  
Veel succes en plezier!


Je moet eerst wel met een jongen flirten om het aantrekkelijk te maken en dan kan je steets vedder gaan begin bijvoorbeeld meet afs met een jongen die je kent van je school ofzo en ga met hem veel afs


.


Hoi hoi ik ben een jongen van 14 zonder zoen ervaring maar ik zou je graag willen helpen.

1. zorg er voor dat je lippen Nat zijn. Dat kan door lipgloss/Vaseline.

2. Zorg ervoor dat je mond fris ruikt (kauwgom mint)(Let op: doe het kauwgom circa 5min van ten voren uit) anders dan kan het lijken alsof je moet zoenen!

3. Zoek een plek waar jullie je samen prettig voelen: slaapkamer, parkje, woonkamer etc.

4. Begin met een soort voorspel. elkaar aankijken/glimlachen, strelen, knuffelen of wat bij jou prettig voelt en je vriendin natuurlijk ook😉

5. Wanneer jullie bijde het moment hebben  gevonden zal je merken dat je lippen steeds dichter bij elkaar komen, zie maar wat er gebeurt, als het maar fijn is en jullie er samen prettig bij voelen.

6. Geniet en zie wat er gebeurt als zij haar lippen wegtrekt hou ze er dan niet steeds tegen aan (neem een soort pauze). En zorg ervoor dat je er van geniet!

Ik hoop dat je er iets aan hebt en onthoud niet alles ga soepel maar je zult merken dat het steeds beter gaat!

have fun! Ik hoor graag hoe het is verlopen!

Groetjes ikweetgeennaampje123


Hey ik heb hier zelf best veel ervaring mee dus ik hoop dat ik kan helpen.

Je moet het niet vervelend vinden dat je het spannend vindt want dat vindt de ander waarschijnlijk ook en dat maakt het juist leuk! Ik vond het zelf heel spannend maar uiteindelijk is het prima gegaan. Je moet vooral onthouden dat de eerste keer niet perfect gaat en dat het vanaf daar alleen maar beter gaat. Ik vond het de eerste keer helemaal niet lekker eigenlijk, maar hoe meer je gaat zoenen hoe beter het gaat voelen. Probeer vooral lekker uit en geniet van het moment.

Hoe het een beetje gaat:

1. Je voelt echt wel wanneer het moment er is dat het gaat gebeuren, dat merk je wanneer je meer oogcontact gaat maken, naar elkaars lippen gaat kijken, op een fijne plek bent, dicht bij elkaar staat/zit en het gesprek misschien een beetje stil valt. En het kan natuurlijk ook zijn dat jullie het erover hebben dat je wilt zoenen en dan is dat ook het moment als je  hier fijn bij voelt.

2. Het is eigenlijk helemaal niet een bepaalde handeling die je moet doen het zijn vooral je spanningen die het eng maken. 

3. Je leunt allebij naar elkaar toe, dit gaat eigenlijk vanzelf en dan draai je je hoofd een beetje naar elkaars lippen toe en dan ben je er al! Zo eng is het niet :) Vanaf hier kan je verschillende kanten op.

4. Je kan nu wegtrekken en dan heb je dus elkaar gekust. Maar je kan ook verder gaan met de zoen en je mond een beetje openen. Je kan je tong of de anders tong nu gaan voelen en verder gaan met zoenen. Dit is tongzoenen, denk er wel aan dat je dat niet bij een eerste zoen moet doen begin gewoon met een kus en dan kan je altijd verder! En let erop dat je je tong niet uit je mond steekt hahah dat is niet heel fijn.

5. Als de zoen klaar is, lach naar elkaar of zeg iets liefs of als je niet goed weet wat je moet doen kan je gewoon verder gaan met je gesprek. Je kan natuurlijk ook nog een kus erachter aan geven of bijvoorbeeld de nek kussen. Ik dacht dat het akward zou zijn als de zoen was afgelopen maar dat is helemaal niet zo. Als je beide comfortabel voelt komt het helemaal goed!

Gouden tip: Gewoon durven! Girl you got this

Liefs M en heel veel plezier 


Je weet niet hoe ga het dan samen met die vriendin ben uitproberen en dus leren en als zij het lekker vind hoe jij zoent dan is dat ben een goed teken 


Reageer