Skip to main content
Vraag

hoe moet ik vingeren?

• August 18, 2026
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi ik ben een meisje van 13 en ik ben net begonnen met mastuberen/vingeren alleen ik weet niet zo goed hoe het werkt enzo, heeft iemand tips?

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 18, 2026

Onnodige quote verwijderd.

Heyyyy ja ik ben ook 13 en vinger nog niet zo lang maar heb wel tip

Ga naar chatgpt en vraag een genummerd stappenlijstje voor 1 persoon

Zo kun je stap per stap even genieten…

Je moet ook even goed dat knopje masseren 《 clitorisss》 en je voelt wel wat je fijn vind 

Kusjes f😘😘😘

• Net nieuw
  • August 18, 2026

Ik ben geen meisje maar heb wel een beetje ervaring met vingeren.

Als ik jou was zou ik gewoon rustig een beetje voelen en uitvinden wat je zelf het lekkerste vindt. 

De ene vindt het bijvoorbeeld lekker om echt met vingers naar binnen tegaan en de anders als je bijvoorbeeld alleen de clit vingerd en mee speelt.

Forum|alt.badge.img+1

als je net begint is het vooral gewoon een beetje ontdekken wat jij lekker vindt. Neem rustig de tijd en begin zachtjes met je vingers. Veel mensen vinden aanraking rond de clitoris fijn. Glijmiddel kan het ook wat comfortabeler maken. Je kunt eventueel onder de douche een zachte straal gebruiken, maar zet ’m niet te hard en richt ’m niet naar binnen. En vooral: er is geen ‘juiste’ manier, dus gewoon kijken wat voor jou goed voelt

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 19, 2026

Ik ben zelf ook nog best nieuw op dit gebied maar wat ik vaak doe is geile verhalen verzinnen of lezen en dan tegelijkertijd vingeren of de douchkop op mijn klit richten