Vraag

hoe moet ik mijn ouders vertellen dat ik bi ben??

  • 17 April 2023
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Badge

hoi hoi, nou ik ben dus bi ik wil het mn ouders vertellen maar mn moeder vind het maar onzin ik heb het al geprobeerd maar ze luisterede niet wat moet ik doen??


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

zelf ben ik lesbisch en ik heb het gezegd door te zeggen dat ik iemand verkering wil vragen. mijn vader weet ik ook nog niet hoe ik het moet zeggen maar dat komt zodra ik er klaar voor ben. je moet het zeggen als je het zeker weet of al een vriend/vriendin hebt.

Reputatie 7
Badge +17

Dat is best lastig. Je moet maar zo denken dat je niet de goedkeuring van je ouders nodig hebt om te zijn wie je bent. Uiteindelijk zullen ze het wel moeten accepteren en de meeste ouders doen dat ook wel. Ik zou het dus gewoon vertellen als je dat wilt (tenzij je denk dat ze er echt heel erg slecht op gaat reageren. Dan kan het handig zijn om te wachten tot je wat ouder bent).

Reputatie 4
Badge +2

Nou, ik zou eerst proberen het te vertellen face to face, als dat echt echt echt niet lukt, zijn er andere mogelijkheden.

Je kunt een brief schrijven en in haar kamer leggen, zodat ze het leest als ze op school is ofzo.

Of je kan haar bellen, of een spraakbericht.

Je kunt ook een video van jezelf maken en naar haar sturen.

Er zijn veel mogelijkheden, je kunt anders wel iets opzoeken op internet ofz.

Ik wens je veel succes! 

XxFashionDivaxX

Reageer