hoe moet het

  • 14 April 2020
  • 6 reacties
  • 1012 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoe krijg ik de lul van mn vriendje stijf? hoe moet je goed neuken?


6 reacties

Badge

Wees jezelf.

 

Je moet hem gaan aftrekken en gewoon je zelf zijn en genieten.

hey, ik heb het zelf al 2 keer gedaan en ben 14 het doet de eerste keer enorm veel pijn ( dat deed het bij mij) maar doe eerst een voorspel en zorg ervoor dat je goed beschermt bent met een condoom of andere voorwerpen kan je zwangerschap voorkomen en zeg gwn dat je verder wilt gaan het ligt er ook aan hoe oud je bent ik was 14 en heb met mijn vriendje van 15 we hebben al 3 jaar en hij stapte op mij af om te vragen of we seks konden hebben ik wou het ook wel dus hebben toen aan zijn ouders gevraagt of we een condoom mochten en toen zijn we begonnen  eerst met aftrekken en mij vingeren en toen ging hij verder .

ik hoop dat ik je heb geholpen groetjes victorine

Heyy

Er is niet echt een handleiding voor. Laat hem aangeven wat hij lekker vindt, en als jij dat ook wel wilt kun je het proberen. En z'n lul stijf krijgen is niet zo moeilijk denk ik. Pak 'm eens vast en waarschijnlijk is het al zo ver. En anders streek je hem FF en dan komt het wel hoor. Voor derest heb ik geen ervaring die ik kan delen want  ben nog maagd. I'm sorry!

Groetjes

Kaas123

 

Badge

Gewoon doen 

 

Hey,

Probeer uit te vinden wat jullie allebei fijn vinden. Het is belangrijk dat jullie allebei ervan kunnen genieten. Misschien kunnen jullie inderdaad beter eerst aftrekken en vingeren voordat jullie seks hebben, dan is het wat makkelijker uit te vinden wat jullie wel en niet fijn vinden. Zorg ook dat, als jullie seks hebben, jullie het veilig doen. Het laatste wat je op jou leeftijd wilt is een geslachtsziekte, of erger nog, een baby waar je niet voor kunt zorgen. Zorg ook dat jullie naar elkaar luisteren. Als je het niet fijn vindt moet je stop zeggen, en dat moet hij natuurlijk ook doen. Gewoon zeggen als je het niks vindt, en stoppen als de ander het niks vindt. Rekening met elkaar houden is het allerbelangrijkste.

xxAlice 

Reageer