Skip to main content
Vraag

hoe minder preuts willen zijn


Hoi ik ben best wel preuts mijn gezin ook maar ik wil iets minder preuts zijn hebben julie tips?

Ik ben btw 15 en heb 2 zusjes 

13 reacties

Reputatie 5
Badge +3

ik zal ff iets daarover zeggen maar De Oplossing kan ik je niet geven. Ik heb n vriend die ook super maar dan super preuts was en heel zn familie  ook. Er werd thuis nooit uitgekleed met iemand in de buurt, ze gingen alemaal op verschillende uren douchen, hij durfde zich nie omkleden in school bij gym en bij zwemmen had ie ook echt angst (kon je zien) dat iemand naar m keek, wij kleden ons om in de schoolkleedkamer maar hij ging dan apart ff ergens. Van zn ouders werd hij echt iiiiiiih zo opgevoed dat naakt iets vies was zeiden ze, hij deed nooit zen shirt uit en als er over iets geils of grapjes verteld werd begon hij meteen hard te blozen of ging weg.  Maar dus hij wou echt wel dingen doen maar durfde nix. Maar dan ging ie (zelf!!) naar een soort terapeut (geen idee hoe dat soort terapie heet) en leerde hij steeds minder beschaamd zijn enzo. En nu is ie der vanaf en gaat nu ook mee zwemmen en douchen en omkleden en vertelt ie zelfs seks grappen enzo (dat hij vroeger dus nooit deed) en hij vroeg me laast of ik mee een dag ging fietsen en dan erges kamperen met 2 of 3. Hij heeft dit dus alemaal aan mij verteld en, ik vind het super voor hem. Zal es vragen hoe die terapie dan ging. Als je dat wil weten. 
En hohhoho dit was mijn langste forumbijdrage!
Suksessssssss en fok de preutsheid 

Reputatie 3
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Top dankjewel 

Ik ga proberen iets minder preuts te zijn

 

Reputatie 7
Badge +5

@Onbekent1234 je kunt beginnen met als je thuis alleen bent om naakt te gaan

Reputatie 3
Badge +1

@Onbekent1234 je kunt beginnen met als je thuis alleen bent om naakt te gaan

Dat ga ik proberen 

 

Reputatie 7
Badge +5

@Onbekent1234  je kunt ook bv als je ‘‘s morgens wakker wordt in je onderbroek van je slaapkamer naar de badkamer lopen

Reputatie 3
Badge +1

@Onbekent1234  je kunt ook bv als je ‘‘s morgens wakker wordt in je onderbroek van je slaapkamer naar de badkamer lopen

Dat ik ik ook doen

Reputatie 7
Badge +5

Ik weet niet of je wel eens gaat logeren of dat er een vriend komt logeren maar als jullie naar bed gaan dat je je gewoon uitkleed tot je onderbroek wat hij dan ook kan zien en dan je bed in duikt

Reputatie 3
Badge +1

Goeie

Reputatie 5
Badge +3

als hij 15 is ga je echt nie meer effe “logeren” toch 

dan is het ofwel na een fuif uitbunkeren bij iemand - als dat al mag want als zn familie preuts is zullen ze ook wel preutse achterhaalde gedachten hebben over hoe die zich moet gedragen en zeker nie night parties toestaan en hetzelfde met vrienden die zouden komen logeren dat is evemin Not Done in preutse families - tog? 

 

Reputatie 7
Badge +5

-onnodige quote verwijderd-

Waarom niet? 

Reputatie 3
Badge +1

@Erikske 
Ik snap je niet

Reputatie 7
Badge +5

@Onbekent1234  heb je al iets gedaan?

Reputatie 3
Badge +1

Nog niet ben nu op vakantie 

Maar met om kleden wel iets minder preuts

Reageer