hoe meten jullie je penis nou eigenlijk?

  • 23 March 2023
  • 3 reacties
  • 273 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hoi jongens,

ik ben een jonge van 14 jaar en vraag mij af of ik mijn penis wel goed meet want hij is 10 cm slap en stijf 16 maar onder de douche bij voetbal heb ik zo lijkt het een van de kleinste dus hoe meten jullie hem?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey!

ik gebruik meestal een geo driehoek of een liniaal, en onthoud elke penis is anders, en elke is goed!

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Anoniempje045,

ik meet vanaf mijn buik (daar voel je een botje) tot het topje van mijn eikel (en dat is soort van de officiële manier), zoals ook in het linkje staat:

https://mnm.be/lees/seksuolotte-hoe-meet-ik-de-lengte-van-mijn-penis

 

….vraag mij af of ik mijn penis wel goed meet want hij is 10 cm slap en stijf 16 maar onder de douche bij voetbal heb ik zo lijkt het een van de kleinste …..

je eigen piemel lijkt altijd kleiner, omdat je er anders tegenaan kijkt, zo vanaf boven...

Ik ken een tweeling en die denken allebei dat die van hun kleiner is als die van de ander, maar ze zijn even lang, dus gezichtsbedrog, denk ik, maar er zijn natuurlijk sws verschillen in lengte en dikte, maar 10 cm slap en 16 cm stijf lijkt mij wel oké, hoor, dus ik zou me er niet druk om maken

 

Ik had een keertje aan één van mijn broers gevraagd hoe je de dikte het beste kon meten, want met een liniaal gaat dat niet echt. Toen had ie zo'n gratis papieren meetlint van de bouwmarkt voor me meegenomen. Gwn ff naar de Gamma/Praxis/Karwei of Ikea en ff eentje scoren 😄

 

Gr. MickeyMouse voor al je klustips 😂

 

Reputatie 7
Badge +17

Idd van je buik tot topje van de eikel. Aan de lengte kun je niks veranderen dus ik zou me er niet teveel mee bezighouden/druk om maken als ik jou was.

Reageer