Vraag

Hoe met iemand masturberen?

  • 17 March 2021
  • 9 reacties
  • 573 Bekeken

Badge

Had een vraagje ik mastrubeer soms wel maar het lijkt me geil om met iemand samen te doen is dat raar en wat vinden jullie ervan  zou dat kunnen of niet? Maakt niet uit of het iemand is die ik niet ken en is het handigste om via snapchat te doen of? 


9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Via snap wel, snap staat bekend om de app waar je naaktfoto’s enzo kan sturen en krijgen, en wrm zegt iedereen maSTRubeer terwijl het maSTURbeer is?

Er zijn weinig websites waar je zo’n dingen kan doen met leeftijdsgenoten. Dus is het verstandigst om om het niet te doen want er kunnen grote nadelen aan zitten. En je kan best hier je gegevens hier neerzetten maar dan wordt wel je account verwijdert. En ik heb dit ook een keer gedaan omdat ik iets wat spannenders wou, maar pas op! Want je krijgt daarna heel veel schuldgevoel.

Badge

@Lisa05 zou je t wel willen?

Hoe oud ben je?

Badge

Hoe oud ben je?

Eey k wil ook wel 😉

Badge

@Lisa05 15 jij

Heey Marinus,

Ondanks of je diegene wel of niet kent, zou ik je afraden om naaktfoto's te verspreiden. Je weet nooit wat de gevolgen kunnen zijn en je wilt ook niet dat je er spijt van krijgt. Eenmaal verstuurd is verstuurd.

Via snap kun je de foto even zien, maar je kunt er wel een screen van maken. Denk je dat dat handig is?

Als je het dan toch wil doen, zorg dan dat je er onherkenbaar opstaat. 

Groetjes,

Simply Me

Misschien kun je iets met een vriendin of vriend regelen, maar net zoals Simply Me zou ik het je niet aanraden om het met vreemden te doen.

Stel dat je naaktfoto's wilt zien, dan kun je er zat van volwassenen op het web vinden.
Er zijn zat vrijwillig genomen en gedeelde foto's, die je gratis kunt bekijken.
Dan heb je vrijwel alle voordelen en vrijwel geen van de nadelen.

Ben 15

Reageer