hoe maak je zelf luiers en hoe plas je zelf ongemerkt thuis in je broek/onderbroek

  • 8 July 2023
  • 5 reacties
  • 337 Bekeken

Badge

ik vind het lekker om in mijn broek te plassen, alleen ik weet niet hoe ik dit ongemerkt doe.

dus als iemand tips voor me heeft over hoe je dit zo stiekem mogelijk doet zo ik dat erg warderen

oja ik zo ook wel eens een keer in een luier willen plassen alleen ik kan ze niet zelf kopen dus als iemand daar tips over heeft hoe je ze zelf maakt zou ik ook wel fijn vinden


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Zelf luiers maken is heel lastig en dan moet je gaan naaien. Het beste is gewoon naar de winkel gaan en  een pak luiers kopen. Waarom plas je dan eigenlijk niet gewoon op de wc? Naja, maakt niet uit. Koop gewoon wat luiers en bespaar jezelf de moeite zou ik zeggen.

Ik ben een meisje en vind dat ook erg geil ik plas elke dag meerdere keren mijn onderbroek nat je moet gewoon telkens kleine beetjes plassen zo merkt niemand het en het droogt heel snel weer op ik doe het zelf stiekem in de zetel voor tv en in bed s’avonds en dan lekker vingeren.

Badge

soms doe ik dat ook wel alleen wat ik nou echt geil vindt is het helemaal in mijn broek te doen, maar dan moet je het ook weer opruimen zonder dat iemand het merkt, ik ben bijna nooit alleen thuis dus als ik ineens mijn kleren in de was doe merkt mijn moeder dat, heb je daar misschien een oplossing voor?

Badge

Zelf luiers maken is heel lastig en dan moet je gaan naaien. Het beste is gewoon naar de winkel gaan en  een pak luiers kopen. Waarom plas je dan eigenlijk niet gewoon op de wc? Naja, maakt niet uit. Koop gewoon wat luiers en bespaar jezelf de moeite zou ik zeggen.

nou ik vindt het erg geil om in mijn broek te plassen, en dat doe ik ook soms maar dan doe ik het meestal na het zwemmen in mijn zwembroekje, nooit echt in mijn onderbroek, ik heb het 1 keer gedaan maar mijn moeder kwam er achter omdat ze mijn onderbroek had gevonden in de vuilnisbak, ik zei dat hij te klein was en gelukkig geloofde ze dat, de plas was al weer opgetrokken, daarom vraag ik voor tips zodat ik zo’n situatie kan voorkomen.

en in een luier plassen geeft het zelfde gevoel alleen dan hoef ik het niet op te ruimen, en kan ik nog even lekker rond lopen in mijn eigen plas, het geeft me een gevoel alsof ik nog een klein kind ben, wat ik erg geil vindt, maar ik weet niet welke ik moet kopen en hoe ik aan het geld kom, ben nog te jong om te werken.

ik ben ook bang dat als ik zo’n luier dan stiekem s’nachts om doe, en er gewoon in plas terwijl ik nog in bed lig, dat het dan lekt, en dan moet ik het weer uitleggen wat ik dus niet kan.

Ik plas ook dikwijls mijn volledige blaas leeg in mijn onderbroek als ik dit doe doe ik dit altijd net voor het slapengaan op toilet gewoon plassen met mijn onderbroek aan en dan daarna rechtstreeks mijn bed in en s’morgens is alles weer opgedroogd zo dat mijn ouders het niet merken en trek ik gewoon weer een schone onderbroek aan waar ik dan weer kleine beetjes in plas.

Reageer