Vraag

hoe maak je een meisje geil?

  • 9 November 2022
  • 6 reacties
  • 1214 Bekeken

Ik ken dus iemand die echt lekker is en ik word altijd geil van haar en ik wil het eig met haar doen maar ik weet niet hoe ik dr geil maak 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dus jij wilt haar alleen voor seks? dat vinden de meeste meisjes niet zo leuk. ga gewoon rukken tegen de geilheid. Seks komst vanzelf wel als je een vriendin hebt

Reputatie 1
Badge

Miss pikante woorden zeggen 

Reputatie 3
Badge +1

Okee ehm als eerst zou ik er niet zo naar kijken. Meisjes vinden het meestal geil als je eerst voor haar als persoon valt en daarna voor de rest.

Maar wat ik en meer meiden die ik kan heel geil vinden: Beetje kietelen en plagen, samen lachen, nek ademen of met vinger een klein beetje in der broek ofzo. Je moet natuurlijk wel opletten dat ze er oke mee is want anders moet je dat soort dingen natuurlijk niet doen.

Als je haar laat zien dat je om haar geeft is dat ook wel echt een turn on. Door bv te zorgen dat ze het niet koud heeft of een tas voor haar dragen dat soort dingen. Maarja het verschilt natuurlijk per persoon duss ga er niet vanuit dat het 100% werkt haha! Successs!

Als je iemand alleen maar geil wilt maken omdat JIJ het graag wilt doen, zou ik me als ik dat meisje was echt zwaar gebruikt voelen! Seks heb je met iemand waarvan je houd, en al een tijdje wat hebt en hierdoor vertrouwen is, seks is niet zomaar iets hoor, dat hoort voor allebei een fijne ervaring te zijn!!! Als je dan toch zo nodig wilt dan zijn er in Amsterdam genoeg plekken waar jij aan je trekken kunt komen.

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben het voor de 300ste keer weer met @TikTak eens. Je moet seks hebben om dat je van elkaar houd en niet om de seks zelf. 

Reputatie 1
Badge +2

Hoi, eerst als je haar ziet haar net iets te lang aankijken en een beetje flirten. Neem het initiatief. Op een moment dat jullie alleen zijn ga je dichtbij haar zitten/staan en wacht je haar reactie af. Als het goed voelt kan je haar zoenen. En dat kan je elke keer wat meer doen tot de seks 

Reageer