Vraag

hoe maak je een meisje geil?

  • 8 April 2022
  • 2 reacties
  • 1510 Bekeken

Ik heb dus een vriendin en we waren een keer aan het logeren en toen ze aan het slapen was ging ik een beetje fotos van dr maken want ze lag zonder pyjama (dus alleen onderbroek en topje) en toen werd ik daar heel geil van want die onderbroek is heel dun dus je ziet dr kutje en toen ging ik dus die foto kijken en dr onderbroek was nat dus ik dacht misschien wordt ze wel geil van mij ofs maar goed toen ging ik dus aftrekken en ik kwam klaar ik smeerde mijn sperma maar gewoon uit op mijn buik want ik dacht anders wordt ze wakker maar blijkbaar was ze dus nog wakker en ze zei dat ze alles gezien had dus toen zij ik zo zullen we het doen? ze zei ja en toen heb ik dr gebeft en ze squirtte alles onder toen ging ze me nog ff rijden tot ik klaarkwam in dr reet (we hadden geen condoom) en toen hebben we nog naakt getongt en toen vroeg ik ook nog of ze geil was toen ik fotos maakte van dr omdat ze nat was en ze zei ja volgende dag zei ze dat ze er geen spijt ofzo van had dus vandaar dit: ik wil dit natuurlijk vaker doen maar hoe maak ik dr geil/hoe krijg ik dr het bed in?


2 reacties

Reputatie 2
Badge

als je een meisje geil wil krijgen moet je denk ik gewoon rustig beginnen bij haar gaan liggen een beetje zoenen en knuffelen en tongen en dat beetje strelen en voor je het weet heb je seks.

Badge

Heyy ik ben een meisje en woord heel erg geil als een jongen me aan het knuffelen is en ondertussen overal voelt en tijdens het zoenen dat ie in me broek zit met ze hand  mr ik weet dus niet of hij meer wilt 

Reageer