Hoe maak je een meisje geil?

  • 30 November 2014
  • 11 reacties
  • 12500 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe maak je een meisje geil zonder ze iets doorheeft dat je haar geil wil maken?

11 reacties

Aardappelen, nee ff serieus dat gaat niet in Sittard.
Wat ik meestal doe is gewoon een beetje rond kloten, in dr zij prikken, samen met dr lachen, beetje knuffelen.
je kan niet echt een meid geil maken zonder dat ze het doorheeft.
wat je wel kan doen is laten zien dat je interesse in haar hebt.
Hoihoi! Ik ben zelf een meisje, en weet niet of je hier uberhaubt nog wat aan hebt. Maar ik word er zelf geil van, als een jongen geinteresseerd naar me kijkt, en inderdaad een beetje in mn zij prikt, knuffels geeft, en uiteindelijk op zoenen uitkomen.. xoxo
Knuffelen zoenen voorzichtig langs der borsten gaan ( er net langs )
Met je handen net overal langsgaan, of eroverheen maar dan met stof ertussen. Dat maakt het heel geil en daar krijg ik, als meisje hevige verlangens van naar meer.
wetenschappelijk gezien eet chocolade want het geeft een laag endorfine gevoel waardoor ze zich verlieft voelt
of draag de kleur rood
Ik weet niet of je een jongen bent of een meisje, maar rood dragen werkt vm alleen bij vrouwen
Badge

stuur snaps van je nat haar onder de douch , toon je Abs als je deze hebt en stuur veel geile emoties 

 

Reputatie 5
Badge +6

Alles hierboven in andere woorden: wees een fuckboy!

Heel veel meiden vinden dat vreselijk, dus niet gaan doen, wees lief en zorgzaam, alles wat hierboven staat werkt voor een one-night stand, dus ja, niet doen als je een meisje geil wil maken? Het is al een domme vraag, meiden worden vanzelf geil als je ook laat zien dat je meer wil, dat je het hint, en dus niet haar borsten aanraken…

-flopflop13 

Badge

Dit topic is 6 jaar oud lieve kindjes.

Dit topic is 6 jaar oud lieve kindjes.

Whaha idd ja

Reageer