Skip to main content

Heeyy,

ik ben een meisje van 16 en heb sinds kort een vriend. Laatst waren we aan het praten en ik weet niet exact meer hoe we op het onderwerp uitkwamen, maar hij begon allemaal kleine trucjes op te noemen hoe je een meisje helemaal gek kan maken. Het begon bij "ik weet dat meisjes houden van kusjes op het voorhoofd" en "sommige meisjes zijn slecht in oogcontact, maar ze houden van elke seconde dat het wel gebeurd". Ik was zo van wow waar haal je deze info vandaan? Toen was hij zo van "ik weet ook dat meisjes crazy gaan voor gezoend worden in de nek" en "ik weet dat je wil dat ik je tegen een muur aanduw en je dan zoen". Na dit gesprek was ik zo van wow hij weet echt veel. Toen besefte ik me dat ik bij mijn ex altijd maar wat deed en dat het werkte op een manier. Dus nu is mijn vraag, waar houden jongens van?

Lmkk!

Doe HET.

Daar houden we van


Heeyy,

ik ben een meisje van 16 en heb sinds kort een vriend. Laatst waren we aan het praten en ik weet niet exact meer hoe we op het onderwerp uitkwamen, maar hij begon allemaal kleine trucjes op te noemen hoe je een meisje helemaal gek kan maken. Het begon bij "ik weet dat meisjes houden van kusjes op het voorhoofd" en "sommige meisjes zijn slecht in oogcontact, maar ze houden van elke seconde dat het wel gebeurd". Ik was zo van wow waar haal je deze info vandaan? Toen was hij zo van "ik weet ook dat meisjes crazy gaan voor gezoend worden in de nek" en "ik weet dat je wil dat ik je tegen een muur aanduw en je dan zoen". Na dit gesprek was ik zo van wow hij weet echt veel. Toen besefte ik me dat ik bij mijn ex altijd maar wat deed en dat het werkte op een manier. Dus nu is mijn vraag, waar houden jongens van?

Lmkk!


Dit is wat ik zelf heerlijk en geil vind om te doen met een meid:

  1. Zoenen
  2. Tongen
  3. Praten over seksuele onderwerpen.

En als je het echt over Intiem hebt waar de meeste jongens gek van worden en geil vinden:

  1. Kort gekleed gaan.
  2. Per ongeluk zogenaamd iets van je lichaam laten zien bijvoorbeeld benen iets te weit open wanneer je een kort rokje aan hebt. En hij daardoor je poes/slipje kan zien.
  3. En als Julie ook al seksueel contact met elkaar hebben vind ik het geil om: Een meisje te mogen strelen of met haar borsten te mogen spelen.  

Nou je kan bijvoorbeeld je hand op zijn kruis leggen of zachtjes in zijn ballen knijpen of dat je op heb gaat zitten of als hij gespierd over zijn buik wrijven en hem daar ook kusjes op geven 


Ik vind het altijd heerlijk als je op een meisje dr borst of tussen dr mag liggen en als ze dan met dr handen door je haar heen gaat


Reageer