Skip to main content

ik ben een dertien jarige jongen die ongeveer een 11 cm piemel heb maar ik wil graag weten hoelang die van een meisje is mijn leeftijd.

hi @anoniem02333 

Een gemiddelde vagina is ongeveer 11cm diep had ik gelezen.
Dus net zo lang als jouw piemel, die nog door zal groeien!

Groetjes ItzJustin


Een vagina van een volwassen vrouw is tussen de 8 en 11cm diep. Hier kan nog wat bijkomen als de vrouw opgewonden is. Dit is wat ik heb gelezen op meerdere websites


Misschien dan weer een domme vraag van mijn kant.. als vagina 11cm diep en de penis is groter, dan gaat de de penis er niet dieper in? 😊😊


Diepte elf centimeter. Lengte ong 5


Misschien dan weer een domme vraag van mijn kant.. als vagina 11cm diep en de penis is groter, dan gaat de de penis er niet dieper in? 😊😊

 Jawel, 

 

de vagina rekt meer uit wanneer de vrouw opgewonden is, natuurlijk kan er op een gegeven moment echt niks meer bij

 

ook heb je wel eens dat de vagina nog wat uitrekt als er een te grote penis in zit , dat kan pijn doen.  Dat is dan dus ook niet fijn en heel normaal :)

 

xx


Misschien dan weer een domme vraag van mijn kant.. als vagina 11cm diep en de penis is groter, dan gaat de de penis er niet dieper in? 😊😊

 Jawel, 

 

de vagina rekt meer uit wanneer de vrouw opgewonden is, natuurlijk kan er op een gegeven moment echt niks meer bij

 

ook heb je wel eens dat de vagina nog wat uitrekt als er een te grote penis in zit , dat kan pijn doen.  Dat is dan dus ook niet fijn en heel normaal :)

 

xx

Hoi hello1 

Dank je wel voor de uitleg, ja ik kan mij er zelf nog niets bij voorstellen, nog geen ervaring mee. Maar omdat mijn penis al flink in de groei is en als het keer zo ver is zou ik haar niet pijn ofzo willen doen. 


Reageer