Vraag

Hoe lang houden jullie edgen vol?

  • 30 April 2023
  • 18 reacties
  • 2240 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Nou ja hoelang houden jullie vol? Met edgen.


18 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Mijn ‘record’ is ongeveer 75 minuten. Ben nog nooit zo hard klaargekomen als toen😄 Meestal doe ik het 30 minuten. dan wil ik gewoon te graag komen dat ik het niet meer uit kan stellen.

Ik heb ook wel eens gelezen dat mensen het 2 of 3 uur volhouden maar daar heb ik geen geduld voor.

Reputatie 1
Badge

@tim16 BRO dat is zoo langg man w8 ik wil dat ook 1x doen maaaar gaan je ballen pijn doen daarna? 💀

Reputatie 7
Badge +17

Nee, m’n ballen doen dan geen pijn gelukkig😄  gewoon een keer proberen. Het klaarkomen voelt dan echt niet normaal lekker. Wel genoeg zakdoekjes klaarleggen want je spuit dan waarschijnlijk ook wel veel meer, ik wel iig.

Reputatie 1
Badge

@tim16 ohh isg maar heb niet zoveel nodig omdat ik heb alleen die gekke vocht man ik schiet niet echt veel gwn beetje maar zeg maar als ik 75 min ga doen schiet ik denk ik even veel als dat jij normaal doet 🤣

Reputatie 1
Badge +1

@tim16  hoe doe je dat  75 minuten vol mijn beste is 20 minuten 

Badge

120 minuten

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniemenzz788,

 

ik doe het zelf ook wel, maar meestal niet langer dan een half uur tot drie kwartier. Op een gegeven moment wil je gwn komen en soms is het ook omdat ik dan weet dat we binnen een half uur ergens naartoe moesten of moesten eten, dus dan maak ik er expres een eind aan en kom klaar.

Vorig jaar heb ik het geleerd van een jongen waar ik FWB mee was. Hij had meer ervaring en was toen net 17 en ik net 14.

De truc is ook een beetje om niet volop te rukken, maar er voor te zorgen dat je steeds tegen het randje of net iets daar onder blijft, vandaar ook dat ze het edgen noemen. Edge  is Engels voor rand.

Ik mocht zelf niks doen en hij deed alles om mij stijf te houden en hij wist daar allerlei trucjes voor. Ik voelde echt de hele tijd bijna dat ik zover was, maar omdat hij meer ervaring had wist hij hoe dicht ik zat en wanneer hij wel en wanneer hij niet nog een klein beetje verder kon gaan.

We hadden daarvoor al best vaak met elkaar afgetrokken en daardoor wist ie dat en soms zei ik ook wel ff  niet doen of hadden we ook afgesproken dat als ik mijn hand op stak dat ie ff niks moest doen, want anders loopt het op een flop uit.

Soms moet je ervoor kiezen om echt door te gaan om maximaal te komen of je moet zien dat er niks gebeurt. Zo half half is niks. In het begin is het vallen en opstaan. Je weet steeds beter wat je nog wel en wat niet kunt doen.

Het eerste wat ik tegen hem zei toen ik klaar kwam was 'sorry, ik moet plassen’, maar hij zei ‘je plast niet, je komt klaar’. Het leek echt of ik plaste, er kwamen echt hele stralen vocht, niet echt heel wit sperma, maar wat vloeibaarder sperma achtig vocht uit.

Het gevoel was wel anders dan plassen, dat wel verwarrend, het was het gevoel van klaarkomen, maar dan sterker. Ik kon niet geloven dat er zoveel uit kwam.

Het is ook weer niet zoveel als dat je soms echt plast als je het een tijdje hebt opgehouden, maar echt veel meer dan dat ik gewend was dan bij gewoon klaarkomen. Normaal heb ik eigenlijk altijd wel 6-8 straaltjes sperma, maar nu was het aantal meer, maar de hoeveelheid per keer ook meer.

Hoe je het voor elkaar krijgt kan ik niet vertellen vanwege de forumregels over seksuele details enzo en iedereen heeft ook zo zijn eigen manieren van aftrekken. Dus wat de één lekker vindt, vindt de ander misschien niet zo lekker.

Het is een kwestie van doen wat lekker voelt voor jou en dingen uitproberen en zorgen dat je net niet klaarkomt en dan eventjes laten zakken en dan weer verder gaan.

 

Succes.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

PS er ging iets mis met het plaatsen. 

Ineens waren de eerste paar regels gepost, zonder dat dat de bedoeling was. Toen heb ik dat stukje maar bewerkt en de rest getypt. Hopelijk wordt het nu wel goed geplaatst.

 

Reputatie 7
Badge +4

Een uur of ander half uur.

Een tip van mij is ga tussendoor een keer plassen

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

 

er ging iets mis met het plaatsen van mijn eerste reactie. Ik heb die nu bewerkt en die staat hierboven. Niet hier vlak boven, maar daarboven. Dus ff naar boven scrollen om mijn hele reactie te kunnen lezen

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik zag het al @MickeyMouse

En ik heb zelf ook nog een tip toegevoegd

Reputatie 7
Badge +17

@tim16  hoe doe je dat  75 minuten vol mijn beste is 20 minuten 

@X ivy 75 minuten was maar 1 keer hoor. Normaal is het bij mij ook 20 tot 30 minuten. Het moeilijkst is niet toe te geven aan het gevoel dat je graag wilt komen. Verder is het gewoon oefenen denk ik. Het een keer lang proberen vol te houden is wel de moeite waard.

 

We hadden daarvoor al best vaak met elkaar afgetrokken en daardoor wist ie dat en soms zei ik ook wel ff  niet doen of hadden we ook afgesproken dat als ik mijn hand op stak dat ie ff niks moest doen, want anders loopt het op een flop uit.

Soms moet je ervoor kiezen om echt door te gaan om maximaal te komen of je moet zien dat er niks gebeurt. Zo half half is niks. In het begin is het vallen en opstaan. Je weet steeds beter wat je nog wel en wat niet kunt doen.

@MickeyMouse Dat ‘half half’ klaarkomen heet een ‘ruined orgasm’. Heb dat ook wel eens gehad als ik bijna kom en dan net niet op tijd stop. kan ook gebeuren als afgeleid wordt door iets tijdens het klaarkomen. Echt een k*t gevoel is dat 😄

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

het komt ook wel eens voor dat ik in 2 (of nog meer) gedeelten edge. Dat kan gebeuren als je lekker bezig bent en je gestoord wordt. Iemand roept en je moet even komen , dus ja, dan is het wel ff klaar met de pret. Maar als je dan weer tijd hebt, soms ook pas dan na het eten ofzo, dan denk je, ik was zopas zo lekker bezig en ik wil afmaken waar ik aan begonnen ben, dus dan kun je de draad weer oppakken.

 

Soms doe ik ook wel een soort ‘voorwerk’ omdat ik dan de volgende dag met mijn vriendje heb afgesproken en dan wil ik sws niet alleen klaar komen voor die tijd. Dan edge ik soms een paar dagen ervoor elke dag en kom niet klaar en dat lijkt wel te helpen om lekkerder klaar te komen als ik dan met mijn vriendje seks, zeg maar.

 

 

hoi @tim16 ,

 

@MickeyMouseDat ‘half half’ klaarkomen heet een ‘ruined orgasm’. Heb dat ook wel eens gehad als ik bijna kom en dan net niet op tijd stop. kan ook gebeuren als afgeleid wordt door iets tijdens het klaarkomen. Echt een k*t gevoel is dat 😄

ow, weer iets geleerd, ik kende die naam niet, maar dat het 'kut’ voelt dat wist ik wel en 'kut’ is niet echt iets positiefs voor een gay jongen 😂

Ja, dan komt er wel sperma, maar je hebt er alleen een 'kut’ gevoel bij

 

Gr. MIckeyMouse

@MickeyMouse 

Reputatie 7
Badge +4

@MickeyMouse hey ik ben niet gay maar soms zou ik toch weleens een lul(of dildo als alternatief) in me willen is dit raar

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ann0 ,

 

iedereen wil een lekker gevoel hebben en of je nu hetero, bi of gay of wat dan ook bent, dan kun je kiezen wat jij wilt doen en met wie (als diegene het dan fijn vindt om te doen met jou)

 

Ik heb ook hetero jongens afgetrokken en gepijpt en zij mij, dus waarom zou jij als hetero niet eens een keer een piemel of dildo anaal mogen hebben. Er zijn ook steeds meer hetero mannen die anale seks hebben. Vaak is dat dan wel met een vrouw, maar het is wel anaal en als homo's het doen vindt ‘iedereen’ het vies. Ik overdrijf natuurlijk een beetje met ‘iedereen’ enzo, maar dat hetero's meer anale seks hebben als vroeger is wel waar.

Er is ook een verschil tussen seks met iemand waar je echt ook gevoelens voor hebt en seks om het lichamelijke. Volgens mij leg ik het niet precies goed uit maar je kunt romantisch verliefd zijn op iemand waar je geen seks mee wilt hebben en omgekeerd.

Doe lekker wat je lekker vindt, experimenteer om er achter te komen wat bij je past. Als je er niemand anders kwaad mee doet is er niks mis mee.

Ik vind het dus niet raar, dus niet je er voor schamen en het daarom niet doen. Gewoon proberen.

 

Veel plezier alvast en je bent niet raar. Iemand die dat wel zegt is zelf raar 😉

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

Poh man. Zou ik niet weten.

 

@tim16 75 minuten is wel teveel voor mij, ook al is het maar een keer. Respect man😆. Heb er zoiezo de tijd ni voor😂

Ik denk langste dat ik heb gedaan, ik hou dat zoiezo niet volledig bij maar ik heb wel eens tot 25 min denk ik. 

Ik doe er niet lang aan. Kort. Dat is voor mij fijner.

Maarja who cares😂

 

Later

 

Reputatie 1
Badge

@MickeyMouse @tim16  ja man dat (ruined orgasm) is echt kut ik had dat 2dagen geleden nog dan voel je soms niks maar vaak die kut gevoel ik wordt dan altijd geirriteerd want dan heb je cooldown daarna >:(

Reputatie 2
Badge +1

mijn record is 4 uur maar als ik gewoon normaal edge en niet super lang denk een uurtje als ik hellemaal niet edge 20 minuten max

Reputatie 5
Badge +4

Als ik het zelf doe half uur ongeveer en als ik het laat doen ongeveer een kwartier 

Reageer