Vraag

Hoe krijgen jongens een stijve

  • 22 January 2023
  • 5 reacties
  • 586 Bekeken

Reputatie 1
Badge

heyyy, hoe krijgen jullie jongens heel gauw een stijve. Hoe kan ik zorgen dat mijn vriend stijve krijgt of dat die klaar komt.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Nou dat zal hij vast wel laten merken ;) Ik denk vooral zacht aanraken, z'n benen aan de binnenkant of z'n knieën,  eigenlijk zijn lichaam aanraken denk ik  is al genoeg, en zoenen. hem aankijken als je hem streelt . dat soort dingen zullen vast werken :)  misschien kan  je het ook vragen tijdens het zoenen bijv, En klaar laten komen dan moet je toch echt z'n penis aanraken en met de hand zachtjes ermee op en neer gaan. En de ballen zijn super gevoelig dat werkt vast en zeker ook heel goed.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 1
Badge

@Julian12 
dus als gwn naast hem zit hem rustig zacht strelen enzo helpt op zijn schoot gaan zitten ook of sexy kleren aan doen enzo

Reputatie 7
Badge +17

Ja hoor dat is ook helemaal fijn ! Zou ik als ik hem was zeker wel leuk vinden en lief, succes hoor !

Reputatie 1
Badge

onnodige quote verwijderd 


okeeee hoe geven jullie jongens aan dat het goed voelt?

Reputatie 7
Badge +19

Inderdaad gwn aanrakingen of zoenen. Je merkt denk wel of hij het fijn vindt of niet. Je kan dat ook altijd gewoon vragen. Of je houd gwn zn kruis in de gaten, dan zie je vanzelf of ie een stijve krijgt

Reageer